INFORMACJE

Odpowiedzialna komunikacja 18 celem zrównoważonego rozwoju ONZ? PSPR angażuje się w międzynarodową inicjatywę branży PR
Global Alliance 

Odpowiedzialna komunikacja 18 celem zrównoważonego rozwoju ONZ? PSPR angażuje się w międzynarodową inicjatywę branży PR

Transmisja Kongresu PR w Warszawie
Spotkania 

Transmisja Kongresu PR w Warszawie

Patronat nad konferencją dot. problemu hejtu i trollingu w internecie
Spotkania 

Patronat nad konferencją dot. problemu hejtu i trollingu w internecie

Relacja ze spotkania PR "Ostatni Tweetup - Czy super aplikacja „X” jest początkiem, czy końcem fenomenu Twittera?"
KLUB PUBLIC AFFAIRS ,  Spotkania 

Relacja ze spotkania PR "Ostatni Tweetup - Czy super aplikacja „X” jest początkiem, czy końcem fenomenu Twittera?"

Oświadczenie Zarządów PSPR oraz SAPR w związku z opublikowanym przez PAN zaproszeniem do składania ofert
Stanowisko 

Oświadczenie Zarządów PSPR oraz SAPR w związku z opublikowanym przez PAN zaproszeniem do składania ofert

Spotkanie PR "Ostatni Tweetup - Czy super aplikacja „X” jest początkiem, czy końcem fenomenu Twittera?"
KLUB PUBLIC AFFAIRS ,  Spotkania 

Spotkanie PR "Ostatni Tweetup - Czy super aplikacja „X” jest początkiem, czy końcem fenomenu Twittera?"

PSPR DAY Kraków - "AI i PR. Razem czy osobno?"
Spotkania 

PSPR DAY Kraków - "AI i PR. Razem czy osobno?"

PSPR i Puls Biznesu zapraszają na konferencję: Prawo dla PR-owców
Patronaty 

PSPR i Puls Biznesu zapraszają na konferencję: Prawo dla PR-owców

PSPR partnerem "Śniadań public affairs & PR"
KLUB PUBLIC AFFAIRS ,  Członkowie PSPR 

PSPR partnerem "Śniadań public affairs & PR"

PSPR partnerem drugich targów pracy i praktyk w PR „PRosto do PRacy”
Członkowie PSPR,  Spotkania,  Patronaty 

PSPR partnerem drugich targów pracy i praktyk w PR „PRosto do PRacy”

Jan Matysik Honorowym Członkiem PSPR
Stanowisko,  Członkowie PSPR,  Zmiany w PSPR 

Jan Matysik Honorowym Członkiem PSPR

Stanowisko PSPR oraz SAPR w sprawie ogłoszonego przez WWF przetargu na kampanię na rzecz certyfikowanego oleju palmowego
Stanowisko 

Stanowisko PSPR oraz SAPR w sprawie ogłoszonego przez WWF przetargu na kampanię na rzecz certyfikowanego oleju palmowego