 |
Agnieszka Smalec
Jest osobą zaangażowaną, komunikatywną i zorganizowaną, z pasją do ciągłego rozwoju. Od ponad 25 lat kształci i rozwija młode umysły, angażując studentów w naukę i stosując różne metody nauczania. Współpracuje również ze środowiskiem biznesowym jako ekspert lub realizator wspólnych projektów. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu szeroko rozumianej komunikacji czy obsługi klienta. Współpraca z podmiotami głównie w zakresie tworzenia strategii, kreowania marki, komunikacji, badań rynkowych, mediów, sprzedaży. Aktywnie uczestniczy w działaniach międzynarodowych, m.in. na konferencjach i w programach europejskich.
Główne obszary zainteresowań: komunikacja marketingowa, public relations, marketing, zarządzanie (w tym zarządzanie projektami), usługi, zarządzanie marką, badania rynku, samorząd terytorialny, media społecznościowe, wizerunek, obsługa klienta, zachowania konsumentów. Kierownik studiów podyplomowych, m.in. „Public relations i komunikacja społeczna”. Organizator konferencji „Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty. Autorka wielu publikacji.
Agnieszka Smalec - LinkedIn
|