Witamy nowych członków!

Witamy nowych członków!

Witamy w PSPR!

Witamy serdecznie nowych członków w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations. Razem tworzymy silną społeczność ekspertów PR, pełną inspiracji, wiedzy i możliwości rozwoju.

Monika-Banys (1)

Monika Banyś

Rzeczniczka prasowa VeloBanku, PR director w ZOOM bsc. Z branżą public relations związana od 2012 roku. Od początku pracuję w agencjach PR (ComPress, Clear Communication Group oraz ZOOM bsc), głównie dla firm z sektora finansów, HR oraz nieruchomości. Aktualnie łączę funkcję PR dyrektorki w agencji PR ZOOM bsc z funkcją rzeczniczki prasowej w VeloBanku. W swojej pracy wykorzystuję siłę badań rynkowych. Insighty przekładam na konkretne rozwiązania komunikacyjne, które służą budowaniu eksperckości i wizerunku firmy, osób czy idei. Buduję strategie komunikacyjne, prowadzę działania z zakresu komunikacji kryzysowej. 

Monika Banyś - LinkedIn

1572211994160

Agata Choińska-Ostrowska

Rzecznik prasowy w Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta.
 

Agata Choińska-Ostrowska - LinkedIn

 
Monika Kamińska-Wcisło 2

Monika Kamińska-Wcisło

Z wykształcenia jest filolożką, dziennikarką i marketingowcem. Od ponad czterech lat działa w sektorze edukacji. Promuje misję edukacji domowej, opartej na założeniach edukacji 4.0 – edukacji przyszłości. Jest członkinią Zespołu Parlamentarnego ds. Edukacji Domowej, a wraz z Forum Edukacji Domowej bierze udział w spotkaniach z MEN w kwestiach dotyczących potrzeb tej formy nauczania.

Posiada certyfikat DIMAQ z zakresu Digital Marketingu i bogate doświadczenie zarówno w mediach tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Od ponad dwóch lat w ramach Centrum Nauczania Domowego prowadzi „Domowy punkt widzenia” – cykl live’ów w formie wywiadów z ekspertami z różnych dziedzin. Każdego miesiąca zaprasza do rozmowy specjalistę z zakresu wychowania, pedagogiki, psychologii dziecka, a także edukatorów pracujących w oparciu o nowe technologie, autorów książek i poradników dla rodziców. Współtworzy podcast „Edukacja domowa – wolność czy dziwactwo?”, w którym bez lukru opowiada, czym jest edukacja domowa, rozmawia o alternatywnych sposobach edukacji i potrzebie zmiany w tradycyjnej szkole.

Marta PM new 24

Marta Pokutycka - Mądrala

Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej Nationale-Nederlanden. Odpowiada za komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, komunikacji ESG, eventów  oraz Public Affairs.  W swojej codziennej pracy stara się szukać synergii i patrzy na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki. 

Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej. Jurorka konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR , komunikacji oraz employer brandingu. Wykładowczyni London School of PR. 

Główne obszary jego zainteresowań to media relations, PR korporacyjny i produktowy, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz pozycjonowanie ekspertów.  

Marta Pokutycka - Mądrala - LinkedIn

Przemysław Walaszczyk fot  dla PSPR

Przemysław Walaszczyk

Specjalizuje się w Public Relations, marketingu oraz zarządzaniu w obszarze administracji publicznej. Posiada w tym zakresie blisko 15-letnie doświadczenie zawodowe. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Krakowa, w ramach której nadzoruje pracę biura prasowego i mediów miejskich oraz realizuje i koordynuje działania marketingowe związane z marką Kraków.

Wcześniej wieloletni Rzecznik Prasowy Centrum Kultury Podgórza – instytucji kultury miasta Krakowa, odpowiedzialny za realizację działań promocyjnych oraz prowadzenie polityki informacyjnej i reprezentowanie instytucji w kontaktach z przedstawicielami mediów.

Współautor Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016-2022 oraz Strategii Rozwoju Centrum Kultury Podgórza w Krakowie na lata 2019-2024.

Przemysław Walaszczyk - LinkedIn

Sylwia Wiśniowska (1)

Sylwia Wiśniowska

Partner w RES Consulting, butikowej firmie doradztwa komunikacyjnego, oferującej tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji zdrowotnej, szczególnie w opracowywaniu strategii public affairs w sektorze ochrony zdrowia i life science. Tworzyła i realizowała także strategie obejmujące kampanie społeczne, edukacyjne i wizerunkowe dla międzynarodowych i polskich firm. Współpracowała z przedstawicielami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi, zrzeszeniami branżowymi, towarzystwami naukowymi oraz mediami. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu prawa farmaceutycznego dla biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego, Interdyscyplinarnych Studiów Menedżerów Farmacji Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, a także studiów na kierunku public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Członkini jury Złotych Spinaczy ZFPR.

Sylwia Wiśniowska - LinkedIn 

pm (1)

Paweł Misierewicz

Ekspert ds. komunikacji i public affairs w branży motoryzacyjnej oraz kulturze. Zajmuje się doradztwem w zakresie strategii komunikacji, media relations, pozycjonowania eksperckiego i komunikacji kryzysowej. Ma również doświadczenie w organizacji wydarzeń, zwłaszcza artystycznych (wystaw, koncertów). Jego pasją jest genealogia.

Paweł Misiarewicz - LinkedIn

261-261

Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Laureatka nagrody Lew PR 2023 przyznanej przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations za całokształt dorobku. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga  www.annamiotk.pl.

Anna Miotk - LinkedIn

 
1593761473355 (1)

Kinga Kruczek

Ekspertka komunikacji, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Jej obszary ekspertyzy obejmują komunikację zrównoważonego rozwoju, pozycjonowanie eksperckie oraz szkolenia z narracji i budowania przekazu w wystąpieniach publicznych. Szczególnie interesuje ją komunikacja w kontekście wyzwań pokoleniowych, społecznych i regulacyjnych. Uznaje komunikację za kluczowy proces biznesowy i na tej podstawie wspiera klientów w budowaniu i wdrażaniu długofalowych strategii, które uwzględniają potrzeby wszystkich kluczowych interesariuszy.

Współpracowała z globalnymi markami, przedsiębiorstwami z sektora MŚP, a także organizacjami pozarządowymi i fundacjami. Jej doświadczenie akademickie, obejmujące dziennikarstwo, historię oraz studia podyplomowe z zakresu raportowania zrównoważonego rozwoju/ESG, pozwala jej łączyć różnorodne perspektywy w empatyczny sposób. Takie podejście przynosi wymierne korzyści zarówno dla odbiorców, jak i organizacji, z którymi współpracuje.

Kinga Kruczek - LinkedIn

 
1610728266839

Marta Korga-Bistram

Politolożka, doświadczona specjalistka ds. komunikacji i PR z 18-letnim stażem pracy w Trójmieście, ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury.

Posiada bogate doświadczenie w budowaniu wizerunku instytucji kultury, zarządzaniu komunikacją projektów, tworzeniu strategii PR od notatki dla mediów, po organizację konferencji prasowej. Aktywnie działa w projektach międzynarodowych, gdzie pełni lub pełniła rolę eksperta ds. komunikacji.

Od 2007 roku związana z Nadbałtyckim Centrum Kultury (NCK), gdzie pełniła szereg funkcji, od Specjalisty ds. Marketingu i PR, przez p.o. Kierownika Działu Marketingu i PR, po Głównego Specjalistę ds. Marketingu i PR, a obecnie (od kwietnia 2022 roku) piastuje stanowisko Rzeczniczki Prasowej.

Marta Korga-Bistram - LinkedIn

 

marcin warszawski - fot joanna warszawska

Marcin Warszawski

PR & Communication Manager w Quanta Energy (R.Power Group), europejskiego lidera na rynku OZE. Od początku 2024 roku odpowiada za komunikację spółki w Polsce, Niemczech, Włoszech i Rumunii. W latach 2019-2023 mieszkał w Finlandii, gdzie odpowiadał za modele komunikacji lapońskich marek na rynkach międzynarodowych.
Na początku kariery pracował w Dzienniku Polskim, Gazecie Krakowskiej, Polska Press oraz Gazecie Wyborczej. Autor śledztw dziennikarskich, reportaży i wywiadów m.in. z Indonezji, Wietnamu, Norwegii, Izraela, Słowacji i Szwajcarii.  Pełnił funkcję rzecznika prasowego Straży Miejskiej Miasta Krakowa. Prowadził szkolenia z budowania wizerunku służb mundurowych w social mediach i komunikacji kryzysowej.
Absolwent komunikacji społecznej (Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie) oraz studiów managerskich na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
 

Marcin Warszawski - LinkedIn

1642695569363 (1)

Klaudia Matuszna

Promuje transport publiczny w jedynej polskiej metropolii – Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Z doświadczeniem jako reporterka Polskiego Radia, obecnie pełni funkcję zastępczyni rzecznika prasowego, koncentrując się na komunikacji miejskiej na Śląsku i w Zagłębiu. Współtworzyła liczne projekty i kampanie promujące transport zbiorowy, jest autorką setek informacji prasowych oraz współautorką treści publikowanych w mediach społecznościowych Transport GZM. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz Public Relations na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Klaudia Matuszna - LinkedIn

Adam Ślusarz PSPR

Adam Ślusarz

Kierownik ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju | Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. (KAPE). 

Doświadczony menedżer w obszarze projektów marketingowych w różnych sektorach biznesu – branża wydawnicza, przemysł, FMCG. Od 2020 roku związany zawodowo z branżą energetyczną. Odpowiedzialny za tworzenie strategii i planów marketingowych na poziomie firmy oraz poszczególnych projektów. Realizuje kampanie marketingowe i promocyjne oraz aktywnie współpracuje z mediami. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami z obszaru komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Organizator eventów, konferencji i warsztatów.

Koordynuje działania komunikacyjne w projektach międzynarodowych (programy LIFE, Horyzont2020) z zakresu efektywności energetycznej, ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju. Autor artykułów z obszaru zrównoważonego rozwoju. Prowadzi szkolenia i wykłady z tematyki komunikacji zrównoważonego rozwoju.

 

Adam Ślusarz - LinkedIn

 
AM9I7734 (1)

Agnieszka Smalec

Jest osobą zaangażowaną, komunikatywną i zorganizowaną, z pasją do ciągłego rozwoju. Od ponad 25 lat kształci i rozwija młode umysły, angażując studentów w naukę i stosując różne metody nauczania. Współpracuje również ze środowiskiem biznesowym jako ekspert lub realizator wspólnych projektów. Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu szeroko rozumianej komunikacji czy obsługi klienta. Współpraca z podmiotami głównie w zakresie tworzenia strategii, kreowania marki, komunikacji, badań rynkowych, mediów, sprzedaży. Aktywnie uczestniczy w działaniach międzynarodowych, m.in. na konferencjach i w programach europejskich. 

Główne obszary zainteresowań: komunikacja marketingowa, public relations, marketing, zarządzanie (w tym zarządzanie projektami), usługi, zarządzanie marką, badania rynku, samorząd terytorialny, media społecznościowe, wizerunek, obsługa klienta, zachowania konsumentów. Kierownik studiów podyplomowych, m.in. „Public relations i komunikacja społeczna”. Organizator konferencji „Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty. Autorka wielu publikacji.

Agnieszka Smalec - LinkedIn

Iwona Hope

Główny specjalista ds. komunikacji w Narodowym Centrum Kultury.
 
drukuj