Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) realizuje ważne i korzystne działania dla Ciebie jako członka tego środowiska zawodowego. Do strategicznych zadań Organizacji, prorozwojowych na rzecz branży, należą:
- monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, jej kondycji oraz definiowanie dla niej wyzwań, a także inicjowanie działań przyczyniających się do realizacji tych potrzeb,
- podnoszenie jakości usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach,
- stanie na straży norm jakościowych tej dziedziny,
- reprezentowanie interesów branży w relacjach z administracją państwową i rynkiem,
- integracja środowiska public relations,
- podnoszenie rangi zawodu specjalisty PR
- popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania.
Coraz większe wyzwania dla naszego środowiska
Społeczna i biznesowa rola public relations w Polsce z biegiem lat sukcesywnie zyskuje na znaczeniu. Rośnie wpływ specjalistów tej branży na szeroko rozumiane profesjonalizację i rozwój podmiotów rynku komercyjnego, administracji publicznej, czy też sektora pozarządowego. Dlatego też konieczna jest, podobne jak w innych krajach rozwiniętych, adekwatnie zaawansowana działalność organizacji branżowych integrujących specjalistów i firmy PR, wypracowujących dla nich wartościową wiedzę i praktyczne, korzystne zmiany.
W tym kierunku chcemy zmierzać jako PSPR i dokładamy starań, by przekonać Cię do wspierania Stowarzyszenia w realizacji celów. Za stan i przyszłość branży odpowiadamy wspólnie.
Ponad ćwierć wieku działalności Stowarzyszenia
Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska już od 1994 roku. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. To przedstawiciele branży z całej Polski.
Dołącz do nas! Zapraszamy do współpracy.