Czy autentyczność jest tylko modnym słowem? Jakie znaczenie ma ona dla Public Relations?
VIII edycja konferencji PR&Media Days skoncentrowana będzie na temacie autentyczności w pracy PR-owca. Bo autentyczność w PR to nie tylko strategia, ale także zobowiązanie do podtrzymywania wartości, które definiują organizację i znajdują oddźwięk u jej odbiorców. Będąc autentycznymi, przejrzystymi i uczciwymi, organizacje mogą budować zaufanie, ugruntowywać wiarygodność i pielęgnować trwałe relacje. W świecie, w którym konsumenci są coraz bardziej wymagający i sceptyczni, nieskażona komunikacja wyróżnia się jako latarnia uczciwości, prowadząc organizacje w kierunku trwałego sukcesu.
Poruszając ten niezwykle ważny aspekt pracy PR-owaca, Rzeczpospolita Konferencje zebrała grono ekspertów, których prelekcji będzie można posłuchać przez dwa dni trwania wydarzenia, w dniach 25-26 marca 2025. Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem tę inicjatywę i razem z organizatorem zapraszamy Was do udziału w konferencji.
A ze sceny mówić do Was będą świetni eksperci, w gronie których nie zabrakło członków PSPR:
- Krzysztof Olszewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Play
- Prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, ekspert z zakresu zarządzania kryzysowego. Kierownik Katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członek honorowy PSPR
- Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
- Iwona Prószyńska, PR/ cyberbezpieczeństwo / cybersecurity, NASK
- Anna Kula, ESG, PR, Kula PR
Tematy, które zostaną poruszone na spotkaniu dotyczyć będą próbą odpowiedzenia na pytanie jak technologie przyszłości stają się katalizatorem nowych możliwości i wyzwań w budowaniu autentycznych strategii komunikacyjnych, jak budować autentyczność w środowisku dezinformacji, jak mówić o rzeczach trudnych i niewygodnych, po co nam wiarygodna komunikacja „zielonych tematów” i wiele innych.
---
DATA: 25-26 marca 2025 r.
MIEJSCE: Muzeum Gazowni Warszawskiej, Seweryna Krzyżanowskiego 7, Warszawa oraz on-line
KOSZT: 2 450 zł za osobę + 23% VAT
Więcej informacji oraz zapisy na stronie wydarzenia.