„Budowanie emocji i zaangażowania wokół marki przez działania sponsoringowe”. Nowa edycja Dialogu PRoto już w kwietniu
Redakcja PRoto zaprasza na nową edycję cyklu popołudniowych spotkań Dialog PRoto. Pierwsze spotkanie w odświeżonej serii odbędzie się 16 kwietnia 2025 o godzinie 14:00 pod hasłem „Budowanie emocji wokół marki przez działania sponsoringowe”. Udział w Dialogu jest bezpłatny, wymagana jest tylko rejestracja.
Goście wydarzenia zyskają możliwość uczestnictwa w:
- inspirujących dyskusjach ekspertów z obszarów sponsoringu, marketingu oraz public relations,
- pokazie najnowszych trendów i technologii zmieniających oblicze sponsoringu,
- prezentacji case studies i narzędzi analitycznych mierzących efektywność działań sponsoringowych.
Kluczowym punktem wydarzenia będzie panel dyskusyjny, w którym udział wezmą zarówno przedstawiciele biznesu, jak i reprezentanci świata kultury, sztuki oraz sportu, współpracujący na co dzień ze sponsorami. Rozmowa poświęcona będzie sposobom wzbudzania emocji i budowania zaangażowanej marki przez działania sponsoringowe.
W dyskusji głos zabiorą m.in. Monika Banyś, rzeczniczka prasowa Velobanku, Michał Kulisiewicz, kierownik zespołu ds. relacji z biznesem w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Andrzej Bargiel, polski narciarz wysokogórski, biegacz górski i himalaista, oraz Izabela Kruk, dyrektorka Biura Komunikacji Sponsoringowej w Orlenie, Justyna Truszkowska-Święcka, dyrektorka operacyjna Teatru 6. Piętro.
O tym, jak mierzyć efekty działań sponsoringowych, wykorzystując monitoring mediów, opowie Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów, w wystąpieniu „Mierzymy emocje, mnożymy korzyści: jak dzięki badaniom zwiększyć efektywność sponsoringu”.
Spotkania Dialog PRoto będą gromadzić specjalistów z różnych obszarów komunikacji marketingowej, którzy podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Celem konferencji jest zwrócenie uwagi środowiska komunikacji marketingowej w Polsce na bieżące wydarzenia i trendy z branży. To przestrzeń stworzona do wymiany poglądów między ekspertami z sektora medialnego, a także miejsce do komentowania wydarzeń, stanowiące formę bezpośredniego kontaktu.
Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie ONLINE przez poniższy formularz:
Rejestracja na Dialog PRoto „Budowanie emocji wokół marki przez działania sponsoringowe” - PRoto.pl
W przypadku zainteresowania udziałem w konferencji stacjonarnej prosimy o wiadomość na adres wydarzenia@proto.pl, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona.
Organizatorem konferencji jest PRoto.pl.
Partnerem głównym jest Instytut Monitorowania Mediów.
Partnerami wydarzenia są VeloBank, Muzeum Gazowni Warszawskiej, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Polska Organizacja Reklamodawców.
Patronami medialnymi są Online Marketing, PR Manager, Social Media Manager, Nowa Sprzedaż oraz Press.
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
PRoto jest portalem branżowym poświęconym tematyce szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Codziennie dostarcza nowe informacje z zakresu marketingu i public relations, digital PR, employer brandingu, sponsoringu, CSR oraz ESG. Publikujemy najważniejsze wiadomości, przekrojowe artykuły, przykłady najciekawszych kampanii, wywiady oraz badania, wspierając rozwój branży komunikacji marketingowej od 2004 roku.
Misją PRoto jest wspieranie profesjonalistów przez dostarczanie najnowszych informacji, dogłębnych analiz oraz inspirujących case studies. W odpowiedzi na dynamiczne zmiany w branży komunikacji marketingowej, PRoto.pl sukcesywnie rozszerza swoją tematykę.