Program
PSPR Day odbędzie się 18 października 2024 roku
- Centrum Konferencyjne West Gate
- Warszawa, aleje Jerozolimskie 92
Prowadzenie konferencji:
- Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, ekspertka ds. komunikacji, mówczyni
- Tomasz Kułakowski, Senior PR Manager, N42 Group
09:30 |
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW KONGRESU |
|
10:00 |
POLSKI PR ZNÓW SIĘ ZEBRAŁ! Otwarcie konferencji Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations |
|
10:10 |
PR WCZORAJ, DZIŚ, JUTRO. ROZMOWY NA 30-LECIE PSPR Start studia podcastowego podczas PSPR Day |
Paweł Zawadzki, Rafał Kątny, Lorem Ipsum Team Renata Poreda, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations |
10:15 |
RAPORT BRANŻOWY Approaching the Future 2024 – Trends in Reputation and Intangible Asset Management – polska premiera raportu Corporate Excellence Centre for Reputation Leadership oraz Global Alliance for Public Relations and Communication Management |
Roksana Obuchowska, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations |
10:35 |
DEBATA EKSPERCKA Kryzysy relacji, tożsamości, dwustronna rotacja, zacieranie granic. Czy dziennikarstwo i public relations to już jeden organizm? |
Prowadzenie: Paweł Prus, prezes Instytutu Zamenhofa, partner zarządzający agencji Flynn. Eksperci komunikacji Justyna Dąbrowska-Cydzik, dziennikarka branżowa, wirtualnemedia.pl Karol Jedliński, Founding Partner, Hagen Comm Małgorzata Baran, redaktor naczelna PRoto.pl nazwisko do potwierdzenia |
11:30 |
Zdjęcie wspólne polskiego PR oraz przerwa kawowa |
|
11:50 |
INSPIRACJE Dobrostan cyfrowy dla specjalistów PR |
Alicja Bartniczuk, ekspertka digital wellbeing |
|
CASE STUDIES - BLOK 1 |
|
12:10 |
Komunikacja kryzysowa branży ubezpieczeniowej w trakcie powodzi w 2024 r. |
Agnieszka Durska, rzeczniczka prasowa, Polska Izba Ubezpieczeń Małgorzata Morańska, kierowniczka Zespołu Komunikacji Korporacyjnej UNUM Życie TUiR |
12:25 |
Droga, którą idziemy razem. Współpraca agencji i klienta, której efektem jest PR pełen wartości |
Justyna Orlikowska, Senior PR & Communication Manager, N42 Creative Solutions Małgorzata Morańska, kierowniczka Zespołu Komunikacji Korporacyjnej UNUM Życie TUiR |
12:40 |
Wodociągi szczecińskie analitykiem nastrojów społecznych kibiców na Euro 2024, czyli o nieszablonowym myśleniu w PR |
Hanna Pieczyńska, rzeczniczka prasowa, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie |
12:55 |
Czy liczby się liczą? Badania przepisem na międzynarodowy sukces medialny |
Anatoliy Zymnin, rzecznik prasowy Platformy Migracyjnej EWL |
13:10 |
START AKCJI REKRUTACYJNEJ WYDAWNICTWA PWN I PSPR |
Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Żaneta Przybylska, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations |
13:20 |
KONKURS KSIĄŻKOWY PWN - I TURA |
|
13:25 |
Lunch |
|
14:15 |
INSPIRACJE - Mind games, czyli o rozwoju zwinności intelektualnej w życiu i pracy PR-owca |
Jakub Zaryński, PR Manager, Valkea Media, Mistrz Polski w scrabble |
14:35 |
LWY PR Inauguracja nowej edycji Nagrody w poszerzonej formule |
Prezentacja koncepcji, składu Kapituły Lwów, harmonogramu oraz kategorii |
14:55 |
30-LECIE PSPR - WYRÓŻNIENIA DLA CZŁONKÓW O NAJDŁUŻSZYM STAŻU
|
Mykhailo Krasiuk, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Renata Poreda, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations |
15:10 |
INSPIRACJE Rewolucja w “zielonej” komunikacji |
Anna Kula, Kula PR, ekspertka komunikacji i ESG |
15:30 |
KONKURS KSIĄŻKOWY PWN - II TURA |
|
15:45 |
Przerwa kawowa |
|
CASE STUDIES - BLOK 2 |
|
16:00 |
Współpraca firmy AMARA z Ministerstwem Zdrowia – czy lobbing jest możliwy bez udziału organizacji pozarządowych? |
Weronika Jakubowska, dyrektor marketingu komunikacyjnego i PR AMARA |
16:10 |
Zintegrowane działania PR w zakresie komunikacji technologii kosmicznych: case study Thorium Space |
Ewa Poławska, Chief Communication & Public Affairs Officer, Thorium Space Technology |
16:25 |
Gaming we współczesnym świecie: Jak Predator Games zmienia społeczne i kulturowe postrzeganie gier oraz rozwija kompetencje przyszłości |
Justyna Oracz, Head of Communications WE!RE Fantasy |
16:40 |
17 milionów powodów, czyli jak Centrum Medyczne CMP zintegrowało całą branżę medyczną |
Tomasz Lewandowski, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Centrum Medycznego CMP Magdalena Borgus, ekspertka ds. PR, koordynatorka kampanii #odwołuję #nieblokuję |
17:00 |
ANALIZA - Czy wygra osioł? Czy wygra słoń? Jak amerykańska kampania wyborcza wpłynie na przyszłość PR politycznego i komunikacji marek? |
Krzysztof Tomczyński, Account Director, Alert Media Communications |
17:20 - 00:00 |
POLSKI PR SIĘ INTEGRUJE! |