Już niebawem kolejne święto Polskiego PR. Serdecznie zapraszamy wszystkich ludzi, którzy się identyfikują z naszym środowiskiem zawodowym, nie tylko członków stowarzyszenia. Prezentujemy oficjalny program wydarzenia.
W tegorocznej edycji dominują case studies oraz szeroko rozumiane wystąpienia inspiracyjne. Agenda jest jednak bardzo różnorodna. Między innymi czekają nas: polska premiera najnowszego raportu Global Alliance for PR and Communication Management, analiza amerykańskiej kampanii wyborczej, debata ekspercka oraz – nowość – studio podcastowe podczas PSPR Day, które aranżuje nasz członek wspierający Lorem Ipsum Team.
Wejściówki można zakupić poprzez platformę biletową Going, będącą partnerem naszej imprezy. Koszt to 400 zł brutto dla członkiń i członków PSPR oraz 800 zł brutto dla osób spoza naszej organizacji (w ramach transakcji doliczona zostanie też opłata serwisowa Going). Do zobaczenia!
PROGRAM PSPR DAY 2024
POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI
18 października
- Centrum Konferencyjne West Gate
- Warszawa, aleje Jerozolimskie 92
Prowadzenie konferencji:
- Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, ekspertka ds. komunikacji, mówczyni
- Tomasz Kułakowski, Senior PR Manager, N42 Group
10:00 POLSKI PR ZNÓW SIĘ ZEBRAŁ!
Otwarcie konferencji
Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
10:10 PR WCZORAJ, DZIŚ, JUTRO. ROZMOWY NA 30-LECIE PSPR
Start studia podcastowego podczas PSPR Day
Paweł Zawadzki, Rafał Kątny, Lorem Ipsum Team
Renata Poreda, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
10:15 RAPORT BRANŻOWY
Approaching the Future 2024 – Trends in Reputation and Intangible Asset Management – polska premiera raportu Corporate Excellence Centre for Reputation Leadership oraz Global Alliance for Public Relations and Communication Management
Roksana Obuchowska, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
10:35 DEBATA EKSPERCKA
Kryzysy relacji, tożsamości, dwustronna rotacja, zacieranie granic. Czy dziennikarstwo i public relations to już jeden organizm?
Prowadzenie: Paweł Prus, prezes Instytutu Zamenhofa, partner zarządzający agencji Flynn. Eksperci komunikacji
Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca wirtualnemedia.pl
Karol Jedliński, Founding Partner, Hagen Comm
Małgorzata Baran, redaktor naczelna PRoto.pl
Anna Kulbicka-Tondel, dyrektor ds. marketingu i sponsoringu CAMERIMAGE Film Festival, była rzeczniczka prasowa Prezydenta Miasta Torunia
Piotr Halicki, dziennikarz Onet.pl
11:30 Zdjęcie wspólne polskiego PR oraz przerwa kawowa
11:50 INSPIRACJE
Dobrostan cyfrowy dla specjalistów PR
Alicja Bartniczuk, ekspertka digital wellbeing
CASE STUDIES - BLOK 1
12:10 Komunikacja kryzysowa branży ubezpieczeniowej w trakcie powodzi w 2024 r.
Agnieszka Durska, rzeczniczka prasowa, Polska Izba Ubezpieczeń
Małgorzata Morańska, kierowniczka Zespołu Komunikacji Korporacyjnej UNUM Życie TUiR
12:25 Droga, którą idziemy razem. Współpraca agencji i klienta, której efektem jest PR pełen wartości
Justyna Orlikowska, Senior PR & Communication Manager, N42 Group
Małgorzata Morańska, kierowniczka Zespołu Komunikacji Korporacyjnej UNUM Życie TUiR
12:40 Wodociągi szczecińskie analitykiem nastrojów społecznych kibiców na Euro 2024, czyli o nieszablonowym myśleniu w PR
Hanna Pieczyńska, rzeczniczka prasowa, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Szczecinie
12:55 Czy liczby się liczą? Badania przepisem na międzynarodowy sukces medialny
Anatoliy Zymnin, rzecznik prasowy Platformy Migracyjnej EWL
13:10 START AKCJI REKRUTACYJNEJ WYDAWNICTWA PWN I PSPR
Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Żaneta Przybylska, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
13:20 KONKURS KSIĄŻKOWY PWN - I TURA
13:25 lunch
14:15 INSPIRACJE
Mind games, czyli o rozwoju zwinności intelektualnej w życiu i pracy PR-owca
Jakub Zaryński, PR Manager, Valkea Media, Mistrz Polski w scrabble
14:35 LWY PR
Inauguracja nowej edycji Nagrody w poszerzonej formule
Prezentacja koncepcji, składu Kapituły Lwów, harmonogramu oraz kategorii
14:55 30-LECIE PSPR - WYRÓŻNIENIA DLA CZŁONKÓW O NAJDŁUŻSZYM STAŻU
Mykhailo Krasiuk, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Renata Poreda, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
15:10 INSPIRACJE
Rewolucja w “zielonej” komunikacji
Anna Kula, Kula PR, ekspertka komunikacji i ESG
15:30 – KONKURS KSIĄŻKOWY PWN - II TURA
15:45 – przerwa kawowa
CASE STUDIES - BLOK 2
16:00 Współpraca firmy AMARA z Ministerstwem Zdrowia – czy lobbing jest możliwy bez udziału organizacji pozarządowych?
Weronika Jakubowska, dyrektor marketingu komunikacyjnego i PR AMARA
16:10 Zintegrowane działania PR w zakresie komunikacji technologii kosmicznych: case study Thorium Space
Ewa Poławska, Chief Communication & Public Affairs Officer, Thorium Space Technology
16:25 Gaming we współczesnym świecie: Jak Predator Games zmienia społeczne i kulturowe postrzeganie gier oraz rozwija kompetencje przyszłości
Justyna Oracz, Head of Communications WE!RE Fantasy
16:40 17 milionów powodów, czyli jak Centrum Medyczne CMP zintegrowało całą branżę medyczną
Tomasz Lewandowski, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Centrum Medycznego CMP
Magdalena Borgus, ekspertka ds. PR, koordynatorka kampanii #odwołuję #nieblokuję
17:00 ANALIZA
Czy wygra osioł? Czy wygra słoń? Jak amerykańska kampania wyborcza wpłynie na przyszłość PR politycznego i komunikacji marek?
Krzysztof Tomczyński, Account Director, Alert Media Communications
17:20 - 00:00 POLSKI PR SIĘ INTEGRUJE!
ZAKUP BILETÓW WSTĘPU
Kliknij tutaj, aby przejść do zakupu wejściówek na PSPR Day 2024.