Tomasz Lewandowski
Rok członkostwa: 2021
Województwo: Mazowieckie
Ekspert w obszarze marketingu, public relations i komunikacji korporacyjnej z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych, zarządzaniu wizerunkiem marek oraz efektywnym łączeniu działań PR z celami biznesowymi.
Obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Grupie CMP, gdzie odpowiada za strategię komunikacji, nadzór nad identyfikacją wizualną oraz wsparcie sprzedaży dla marek: Centrum Medyczne CMP, Centrum Psychologiczne Good Life, Optyk.cafe i dr Brankowska.
Wcześniej, jako Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji Społecznej w Tramwajach Warszawskich, odpowiadał za kompleksową strategię komunikacji oraz równolegle pełnił funkcję Rzecznika Etyki.
Jego kompetencje i osiągnięcia zostały docenione licznymi nagrodami branżowymi – w 2023 roku otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu Roku, a jego zespół został wyróżniony jako Zespół Marketingu Roku. Projekty realizowane pod jego kierownictwem zdobyły już ponad 15 prestiżowych nagród w branży marketingowej i PR.
Jest aktywnym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W życiu prywatnym angażuje się w inicjatywy społeczne, od 2014 roku pełni funkcję sołtysa swojej lokalnej społeczności.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego.