Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje w Gdańsku otwarte spotkanie dla wszystkich ludzi branży PR. Wydarzenie jest bezpłatne, a jego tematem przewodnim jest wpływ wojny na terytorium Ukrainy na działania komunikacyjne i zarządzanie relacjami. Obsadę konferencji stanowią w zdecydowanej większości członkowie PSPR. Spotkanie służyć ma również networkingowi oraz integracji środowiska zawodowego.
- Trójmiasto jest ważnym punktem na mapie polskiego PR-u, a także coraz większą liczebnie grupą w naszej organizacji. Dlatego też zależało mi bardzo by PSPR Day zawitał nad morze. Mamy tu bardzo ciekawe case'y, świetnych ekspertów, a brakuje nam okazji by się spotykać w szerszym gronie, wymieniać wiedzą i szukać pól do współpracy. Regularnie odbywają się zamknięte spotkania trójmiejskich członków PSPR. Niemniej, wszyscy uznaliśmy zgodnie, że to za mało. Stąd ta inicjatywa - wyjaśnia Cyprian Maciejewski, wiceprezes PSPR, pochodzący z Gdańska. - Co ważne, oprócz dwugodzinnej części eksperckiej, aranżujemy też część nieoficjalną, by swobodnie móc porozmawiać przy lampce wina - dodaje.
Wśród prelegentów i dyskutantów pojawią się zarówno przedstawiciele PR in-house'owego jak i agencyjnego, z biznesu i sektora publicznego. Przed wszystkimi stanęły bardzo różnorodne wyzwania po wybuchu wojny. Ponadto goście pokuszą się o generalną ocenę sytuacji z perspektywy naszej branży.
PSPR DAY TRÓJMIASTO
WOJNA W UKRAINIE. REDEFINICJE DZIAŁAŃ PR
2 czerwca, godz. 13:00
Wozownia w Centrum Hevelianum w Gdańsku
Wstęp wolny
PROGRAM
Powitanie
Luiza Jurgiel-Żyła (prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations)
"WOJENNA" RÓŻNORODNOŚĆ, GŁĘBOKOŚĆ I TRWAŁOŚĆ ZMIAN W PR
Dyskusja ekspercka
13:00 - 13:50
Małgorzata Pisarewicz (dyrektor ds. komunikacji społecznej i promocji, Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.)
Anna Drozd (rzecznik prasowy, Port Gdańsk)
Sławomir Ronkowski (dyrektor komunikacji i CSR, LPP SA)
Cyprian Maciejewski (wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
Przerwa 13:50 - 14:05
NIEBIESKO-ŻÓŁTE (R)EWOLUCJE W PR. TRÓJMIEJSKIE PRZYKŁADY
Case studies
14:05 - 15:00
Mykhailo Krasiuk,
, Gremi PersonalWyzwania w obszarach PR wobec nadzwyczajnej dynamiki zmian dla agencji pracy zorientowanej na pracowników z Ukrainy
Daniel Naborowski, Partner, TOFU Studio
Branding w służbie uchodźcom z Ukrainy
Karolina Janik, CEO, Personal PR
Kampania pro bono "Wojna to nie zabawa". Potencjał agencji PR do czynienia dobra i pomocy w ramach kompetencji zawodowych
Podsumowanie
Cyprian Maciejewski (wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
NETWORKING TRÓJMIEJSKIEGO PR / CZĘŚĆ NIEOFICJALNA
od 15:10
Restauracja w budynku Wozowni (parter)