Public Affairs to wąska dziedzina Public Relations, która koncentruje się na skutecznej komunikacji między organizacją a jej otoczeniem, ze szczególnym uwzględnieniem samorządowych oraz państwowych organów administracji. Wymaga przewidywania i szybkiego reagowania na potencjalne i realne zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji (m.in. społeczne, prawne, gospodarcze). Firmom sprawne Public Affairs umożliwia udział w pracach nad rozwiązaniami proponowanymi przez administrację, a mającymi bezpośredni wpływ na działalność organizacji. Podejmowany dialog często, chociaż nie zawsze, pozwala na wypracowanie kompromisowych rozwiązań uwzględniających możliwości i potrzeby każdej ze stron. Jakie są korzenie Public Affairs i czym ten obszar różni się od lobbingu? Jak Public Affairs wygląda w Polsce, a jak na świecie? Jakie cele pozwala realizować?? Jakie są podstawowe narzędzia Public Affairs?
Na te i inne pytania odpowie duet ekspertek:
Emilia Zakrzewska, dyrektor marketingu i Finteco Group, wykładowca akademicki, która od ponad 14 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych oraz Emilia Hahn – założycielka i prezes zarządu agencji PR Hub, w branży komunikacyjnej o lat, specjalizuje się w kampaniach z obszaru żywienia i zdrowia, edukacyjnych, a także komunikacji kryzysowej, strategii CSR oraz public affairs.
Spotkanie online poprowadzi Aleksandra Sadowska, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Facebook Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie jest współorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego a partnerami są Stowarzyszenie Agencji Public Relations i netPR.pl.