Opublikowano ramowy program tegorocznego Kongres Profesjonalistów Public Relations. Niezmiennie pozostajemy partnerami merytorycznymi rzeszowskiego wydarzenia.
Nie zabraknie specjalnego panelu PSPR, który przygotowaliśmy na tę okazję, z udziałem naszych Członkiń i Członków.
TEMAT
“Must have” albo “must lose” w PR kryzysowym 2024. Z czego zbudować zaawansowane kompetencje organizacji?
UCZESTNICY:
Prowadząca: Roksana Obuchowska, Senior Global Communication Expert, Merck Business Solutions Europe Sp. z o.o., wiceprezeska PSPR,
Beata Chądzyńska, Group Communications Manager EEN w Goodyear
Adam Laszyn, Prezes Zarządu ALERT MEDIA Communication
Marcin Herman Marcin Herman, Doradca zarządu, Kaczmarski Group
Maciej Krzysztoszek, Rzecznik prasowy oraz Corporate Communications and ESG Manager, Grupa Amica
Krzysiek Olszewski, Rzecznik prasowy mBanku, szef działu komunikacji korporacyjnej