Serdecznie zapraszamy na II Konferencję Etyka Public Relations pod hasłem „Profesjonalista public relations w obliczu kryzysu globalnego”. Konferencja odbędzie się 26.03.2021 w trybie zdalnym.
W programie konferencji wystąpi aż ośmiu członków i członkiń PSPR:
- o 12:00 w pierwszej sesji naukowej dr hab. prof. ucz. Dariusz Tworzydło (Uniwersytet Warszawski) opowie o etycznych aspektach funkcjonowania branży public relations
- równolegle o 12:00 w drugiej sesji wystąpią: Łukasz Zając (agencja Zając PR) "Media relations w czasie pandemii" i Wojciech Dąbrówka (Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie), który opowie o prawnych i etycznych aspektach media relations w warunkach pandemii.
- o 13:45 w panelu organizacji branżowych Luiza Jurgiel-Żyła wraz z przedstawicielami zarządów ZFPR i SAPR będzie rozmawiała na temat tego czy tworzenie się nowych stowarzyszeń to rozwój, czy też rozdrobnienie branży? Jakie pomysły związane z przyszłością polskiego PR-u mają poszczególne organizacje? Ile jest miejsca na współpracę i jak ważne są dla nas etyka i edukacja?
- po przerwie na wirtualną kawę o 15:00 odbędą się kolejne sesje naukowe, w których m.in. członkini honorowa PSPR, dr hab. Anna Adamus-Matuszyńska (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) opowie o roli organizacji medycznych w komunikowaniu szczepień przeciw COVID-19 - sesja naukowa 5
- w szóstej sesji naukowej o 15:00 członkini zarządu PSPR Roksana Obuchowska-Waślicka opowie o tym, jak komunikować kryzys wewnątrz organizacji? Komunikacja wewnętrzna w dobie pandemii
- na zakończenie dnia o 16:45 będziemy mogli obejrzeć panel rzeczników prasowych z udziałem koordynatora Klubu rzeczników prasowych PSPR, Damiana Ziąber (UFG) i Anny Drozd (Port Gdański) - dyskusja poświęcona będzie zmianom w zawodzie rzecznika prasowego spowodowanym zarówno transformacją w świecie mediów, jak i sytuacją epidemiologiczną w ostatnim roku
Wszystkich chętnych do udziału w wydarzeniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego (w załączniku) do 23 marca.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.
Kontakt dla mediów
Zarząd PSPR