Ludzie PSPR
Łukasz Zając
Rok członkostwa: 2020
Województwo: Mazowieckie
Ponad 12 lat pracuje w usługach PR, od 2013 prowadzi agencję Zając PR (aktualnie w Warszawie). Buduje strategie komunikacyjne, wspiera marki rolno-spożywcze oraz klientów zagrożonych kryzysem. Ma doświadczenie w PR korporacyjnym i organizacji dużych eventów.
Stworzył kilka platform networkingowych – m.in. Towarzystwo Biznesowe (2010), butik doradczy Food Brokers (2019) oraz tweetup dla branży FMCG (Food Tweetup 2019-2020).
W 2018 r. napisał książkę „Po co jest PR?”.
Interesuje się m.in.: urbanistyką, animacją 2d, designem, malarstwem polskim i fotografią reportażową. Wybrani klienci: CPF Poland, Grupa SuperDrob, Fundacja Orszak Trzech Króli, Unizeto Technologies, Rosikon press, Polskie Towarzystwo Gospodarcze, Fundacja Józefów Patria.