LinkedIn to platforma społecznościowo - biznesowa starsza niż Facebook z czterema milionami aktywnych użytkowników w Polsce. Przyszli pracodawcy są tutaj obecni poprzez ich konta firmowe. Co powinna zawierać nasza wizytówka, aby mogli nas znaleźć?
Tuż pod zdjęciem profilowym zadbamy przede wszystkim o słowa klucze, które określają nas zawodowo. Doświadczenie związane z tym, co chcemy robić w przyszłości jest równie ważne, nawet gdy jesteśmy jeszcze na studiach, czy później w zmianie zawodowej.
Nasza aktywność i zaangażowanie są znaczące - bez reakcji, udziału w dyskusjach, czy udostępnianiu treści naszej społeczności trudno będzie wzmocnić relacje biznesowe i markę osobistą.
Platforma skupia ekspertów i specjalistów - czy to znaczy, że na LinkedIn zawsze znajdujemy merytoryczne treści? Co umożliwia dotarcie do wpisów naszych potencjalnych pracodawców? Te i inne tematy są przedmiotem rozmowy Agaty Nowotnik i Ewy Grabek, członkiń Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim.
Montaż: Agata Nowotnik
Grafika: Anna Chlapek
W podcaście rozmówczynie odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt: ”Skuteczne komunikowanie na LinkedIn-ie" z Marcinem Janowskim - CEO i PR Managerem w agencji SPACE PR, ekspertem ds. mediów społecznościowych i oraz członkiem PSPR.
Rozmowę, którą prowadziła Agata Nowotnik z Koła Naukowego PR UW, można obejrzeć tutaj ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU
Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify: CLICK