PRawdziwy podcast #10 o sztuce korzystania z LinkedIna

PRawdziwy podcast #10 o sztuce korzystania z LinkedIna

LinkedIn to platforma społecznościowo - biznesowa starsza niż Facebook z czterema milionami aktywnych użytkowników w Polsce. Przyszli pracodawcy są tutaj obecni poprzez ich konta firmowe. Co powinna zawierać nasza wizytówka, aby mogli nas znaleźć?

Tuż pod zdjęciem profilowym zadbamy przede wszystkim o słowa klucze, które określają nas zawodowo. Doświadczenie związane z tym, co chcemy robić w przyszłości jest równie ważne, nawet gdy jesteśmy jeszcze na studiach, czy później w zmianie zawodowej.

Nasza aktywność i zaangażowanie są znaczące -  bez reakcji, udziału w dyskusjach, czy udostępnianiu treści naszej społeczności trudno będzie wzmocnić relacje biznesowe i markę osobistą. 

Platforma skupia ekspertów i specjalistów - czy to znaczy, że na LinkedIn zawsze  znajdujemy  merytoryczne treści? Co umożliwia dotarcie do wpisów naszych potencjalnych pracodawców? Te i  inne tematy są przedmiotem rozmowy Agaty Nowotnik i Ewy Grabek, członkiń Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim.

Montaż: Agata Nowotnik

Grafika: Anna Chlapek 


W podcaście rozmówczynie odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt: ”Skuteczne komunikowanie na LinkedIn-ie" z Marcinem Janowskim - CEO i PR Managerem w agencji SPACE PR, ekspertem ds. mediów społecznościowych i oraz członkiem PSPR.

Rozmowę, którą prowadziła Agata Nowotnik z Koła Naukowego PR UW, można obejrzeć tutaj ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU

Gdzie można posłuchać podcastu?

Spotify: CLICK

drukuj