Sprawdź korzyści członkowskie w PSPR w 2025!
W sposób przekrojowy zebraliśmy pakiet korzyści bezpośrednich i pośrednich, tych wymiernych i tych niematerialnych, ale równie wartościowych. Sprawdź z czym wiąże się członkostwo w PSPR w tym roku, oprócz argumentów generalnych jak integracja ze środowiskiem, kontakty, dialog branżowy czy wymiana know-how.
Zniżki na wydarzenia, publikacje, szkolenia (plus konkursy)
- rabat 50% dla członków na udział w corocznym PSPR Day (w przypadku organizacji innych, nowych płatnych konferencji czy szkoleń obowiązuje stała zasada 50% ceny dla członków)
- Rabaty dla członków na papierowe książki i akcje specjalne Wydawnictwa PWN, członka wspierającego PSPR.
- Rabat dla członków na udział w Kongresie Profesjonalistów PR w Rzeszowie – wrzesień 2025 (od ceny obowiązującej w danym miesiącu)
- dostęp do bezpłatnego comiesięcznego newslettera z monitoringu mediów w zakresie branży public relations (przygotowywanego przez członka wspierającego PSMM Monitoring & More)
- udział w szeregu wewnętrznych konkursów dla członków - do wygrania bezpłatne wejściówki na wydarzenia o łącznej wartości ok. 12000 zł
Zaproszenia do wystąpień w panelach oraz udział w ciałach eksperckich
- obsada corocznego PSPR Day jest dobierana wedle zasady, że minimum 75% uczestników jest zaproszonych z grona członków
- analogicznie PSPR Day - edycje regionalne również z obsadą 75% członków, udział dla wszystkich jest bezpłatny
- obsada panelu pod patronatem PSPR w ramach Kongresu PR w Rzeszowie - zaproszeni zostaną wyłącznie nasi członkowie
- wydarzenia pod patronatem (Kongres Pulsu Biznesu oraz PR&Media Days Rzeczpospolitej, ew. inne) - obsada panelu patronackiego złożona wyłącznie z członków PSPR, dodatkowo możliwe indywidualne prelekcje
- możliwość publikacji autorskich tekstów i komentarzy eksperckich (w tym materiałów video) na portalu polskipr.pl oraz dystrybucja tychże poprzez oficjalne kanały SoMe PSPR
- możliwość włączenia się jako przedstawiciel / prelegent PSPR w wydarzenia online lub offline organizowane w ramach Global Alliance for PR and Communication Management (międzynarodowej organizacji, w której działa nasze stowarzyszenie)
Networking, konsultacje branżowe, wymiana opinii, integracja środowiska
- możliwość włączenia się w konsultacje merytoryczne w ramach Global Alliance for PR and Communication Management (międzynarodowej organizacji, w której działa PSPR)
- networking w ramach ok. 15 spotkań w aktywnych grupach członkowskich regionalnych (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław)
- rzecznicy prasowi - możliwość networkingu i dialogu w zamkniętej grupie Klubu Rzeczników PSPR (bardzo aktywna, duża grupa)
- możliwość proponowania i realizowania projektów oraz aktywności własnych pod auspicjami PSPR, w tym w ramach Klubów Eksperckich (Klub Public Affairs, Klub Rzeczników Prasowych etc.)
- możliwość networkingu, publikacji ogłoszeń, dialogu, wymiany know-how z wszystkimi członkami PSPR poprzez platformę Trello (zamknięta grupa)
- pierwszeństwo lub wyłączność udziału członków w inicjatywach PSPR limitowanych płatnych / bezpłatnych
- możliwość udziału w wydarzeniach na styku biznes PR - nauka oraz szansa na prowadzenie szkoleń/warsztatów ze studentami
Serdecznie zapraszamy do aktywności w PSPR w 2025 roku, a także zachęcamy do rekomendowania członkostwa w naszym stowarzyszeniu innym Koleżankom i Kolegom po fachu.
Korzyści dla członków wspierających
Członkowie wspierający PSPR czerpią korzyści z unikalnych możliwości dotarcia do szerokiej sieci podmiotów z różnych sektorów oraz z oficjalnego statusu, który potwierdza ich zaangażowanie w etyczne standardy komunikacji. Oferujemy dostęp do specjalistycznej wiedzy, wsparcia w budowaniu relacji oraz możliwość realnego wpływu na rozwój branży PR, co pozwala na skuteczne pozycjonowanie swojej organizacji w środowisku profesjonalistów.
- możliwość dotarcia i budowania relacji z przedstawicielami ponad 120 podmiotów sektora prywatnego, publicznego, pozarządowego,
- oficjalny status członka wspierającego PSPR (potwierdzony certyfikatem) oraz prezentowanie podmiotu w publicznym wykazie członków (na stronie internetowej PSPR),
- oficjalny dokument - deklaracja respektowania zasad etycznych komunikacji i zarządzania relacjami oraz profesjonalnych standardów Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (podpisana przez zarząd PSPR i przedstawiciela podmiotu) z prawem do wykorzystywania go w swoich materiałach informacyjnych, promocyjnych, portfolio,
- prawo do wykorzystywania w swoich materiałach informacyjnych, promocyjnych, portfolio dedykowanego logo "Etyczna komunikacja - respektujemy standardy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations" lub "Etyczne relacje - respektujemy standardy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations",
- możliwość zajmowania stanowiska w kluczowych sprawach public relations, realny wpływ na kierunki jego rozwoju, edukacji, samoregulacji branży PR, opiniowanie istotnych regulacji prawnych,
- regularny dialog ze środowiskiem PR w warunkach neutralnych, w tym ze swoimi odpowiednikami, konkurencją, a także z innymi uczestnikami sektora,
- dostęp do wiedzy, szkoleń, materiałów dystrybuowanych wyłącznie pośród członków PSPR,
- dostęp do wewnętrznych kanałów komunikacji oraz wydarzeń dedykowanych wyłącznie członkom PSPR (w tym do walnych zgromadzeń w charakterze głosu doradczego, opiniodawczego),
- sprzyjające warunki do praktycznej partycypacji merytorycznej w projektach PSPR,
- możliwość przystąpienia swojego przedstawiciela do wybranych Klubów Eksperckich PSPR,
- pozycjonowanie eksperckie swojego przedstawiciela poprzez działania PSPR (raporty, komentarze, dobre praktyki, webinaria etc.).