- rozmowa studentów Koła Naukowego PR UW o kryzysach wybuchających w weekendy.
Co zrobić, gdy sieć rozlicza markę z kompromitacji, która wydarza się jako konsekwencja niefortunnych wyborów?
Chowanie głowy w piasek czy amatorskie próby tłumaczenia sytuacji nie pomagają – przeciwnie: rujnują zaufanie i pogłębiają impas. Przykłady różnych porażek pokazują, jak trudno nadawcy zorientować się, że wystawia się na falę krytyki na własne życzenie. Brak refleksji, jak zareagują odbiorcy naszych treści, może być istotnym, choć w praktyce czasem pomijanym krokiem przy tworzeniu i komunikacji treści. Empatia odgrywa ważną rolę, gdy komunikat marki idzie w świat. Im bardziej jednak główny przekaz oderwany jest od rzeczywistości, tym łatwiej podciąć skrzydła nie jednej reklamie. O tym więcej w podcaście na przykładzie Coca-Coli, Tigera, szczepień i innych ciekawych kryzysowych przypadków. Bądźmy czuli na kryzysy, szczególnie tam, gdzie po ich zdarzeniu okazuje się, że zamiast autentyczności budowanej przez markę są puste idee kierowane wyłącznie zyskiem.
Ewa Grabek i Weronika Kot, członkinie Koła Naukowego PR na UW rozmawiają o kryzysach wybuchających w weekendy.
Montaż: Agata Nowotnik
Grafika: Anna Chlapek
W podcaście rozmówczynie odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt.:”Kryzys - porażka czy nowe możliwości? O zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych”. Warto przyjąć kryzys jako naturę rzeczy i poznać drzemiące w nim szanse. Reguły dobrego reagowania na kryzys w rozmowie online, którą poprowadziła Aleksandra Chylak, członkini Koła Naukowego PR UW w dyskusji z Stefanem Augustynem, rzecznikiem prasowym PayEye zobaczycie tutaj: ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU.
Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify:CLICK
Soundcloud:CLICK