Jaka może być rola kobiet na arenie politycznej i czy empatia w polityce to cecha pożądana? Czy wyborcy ufają ekscentrycznym politykom? Studenci i studentki z Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim przygotowali podcast po spotkaniu Akademii PRawdziwy PR o politycznym PR-rze, wizerunku polityczek i polityków.
Od kilku lat obecność polityków w internecie sprawia, że dyskurs polityczny stał się bardziej potoczny. To właśnie odpowiednie dobranie języka do powagi sytuacji także w mediach społecznościowych wymaga świadomości i wiedzy o regułach komunikacji. Pozorne jest przeświadczenie, że działalność w internecie nie jest szerszym medium niż mównica sejmowa. W nowym odcinku podcastu o tym, czy polityczki i politycy spójnie i konsekwentnie komunikują wizje wyborcze i jak starają się podbijać serca głosujących.
Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki, członkowie Koła Naukowego PR na UW oraz Aleksander Inglot z Koła Naukowego Publicystyki Politycznej UJ rozmawiają o tym, jakie szanse i wyzwania widzą w politycznym PR-rze.
Montaż: Agata Nowotnik
Grafika: Anna Chlapek
W podcaście rozmówcy odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt. “Premia za świeżość” z Żanetą Czyżniewską, członkinią zarządu PSPR, o sile wizerunku polityczek i polityków. Rozmowę, którą prowadził Szymon Dziewięcki z Koła Naukowego PR, można obejrzeć tutaj ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU
Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify: CLICK
Soundcloud:CLICK