Mediaboard nowym członkiem wspierającym PSPR

Mediaboard nowym członkiem wspierającym PSPR

Do grona członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations przyjęty został kolejny PR-tech. To Mediaboard Polska - podmiot, który w tym roku wszedł na krajowy rynek zwiększając konkurencyjność w zakresie usług monitoringu oraz analityki medialnej.

Mediaboard to dynamicznie rozwijająca się firma o międzynarodowym zasięgu oferująca kompleksowe i innowacyjne rozwiązania technologiczne, Umożliwia firmom, agencjom PR oraz instytucjom publicznym pełną kontrolę nad ich obecnością medialną. Dzięki najnowocześniejszym narzędziom do analizy i monitoringu, Mediaboard dostarcza dostęp do wszystkich typów mediów – od prasy, przez radio i telewizję, po portale internetowe i media społecznościowe. Co wyróżnia Mediaboard na rynku, to podejście obejmujące pełny monitoring, bez ograniczeń liczby fraz, tematów czy źródeł. Klienci mają dostęp do treści nie tylko z bieżących okresów, ale również archiwalnych, co daje im pełny obraz zmian i trendów w mediach.

PR-techy też tworzą polski PR!

- Przystąpienie do PSPR otwiera przed nami nowe możliwości – pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć zmieniające się trendy w komunikacji, a także wyznaczać kierunki rozwoju technologii wspierających monitoring mediów. Chcemy wspierać działania branży PR, oferując najnowsze narzędzia i analizy, które pomagają lepiej zrozumieć efektywność kampanii i zarządzać reputacją. Nasza obecność w PSPR pozwoli nam również aktywnie uczestniczyć w dyskusjach na temat przyszłości mediów i PR, dzieląc się naszym doświadczeniem w zakresie nowych technologii i big data – wyjaśnia Marcin Szczupak, CEO Mediaboard Polska.

Warto podkreślić, że jedynie PSPR w gronie organizacji branżowych działa w formule, która umożliwia podmiotom nieagencyjnym na formalną i aktywną przynależność. – To wymowne i satysfakcjonujące, nie ukrywam, że krótko po wejściu do Polski Mediaboard kieruje swoje kroki w stronę PSPR oraz jego społeczności. Naszą intencją jest reprezentować, integrować i angażować cały sektor PR. Zatem także PR-techy, których rola i wpływ nieustannie się zwiększają. Nasza organizacja ma pełnić też funkcję platformy do merytorycznego dialogu pomiędzy klientami i usługodawcami, ponieważ powinno być go znacznie więcej – zapewnia Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Pole do współpracy, relacje do (ro)zbudowania

- Cieszę się na współpracę z członkami stowarzyszenia oraz wspólną pracę nad podnoszeniem standardów w polskiej branży PR. Razem możemy tworzyć innowacyjne rozwiązania. Wierzę, że poprzez naszą działalność i wsparcie analityczne, możemy znacząco przyczynić się do realizacji misji PSPR – promowania doskonałości w komunikacji i public relations w Polsce. Naszym celem jest budowanie długofalowych relacji z liderami tej branży i wspieranie ich w codziennych wyzwaniach związanych z zarządzaniem informacją i reputacją – mówi Marcin Szczupak, który zdecydował się również na członkostwo indywidualne w stowarzyszeniu.

Jednym z kluczowych atutów Mediaboard jest integracja z bazami dziennikarzy oraz innowacyjne narzędzia do wysyłki komunikatów prasowych, które umożliwiają precyzyjne docieranie do odpowiednich osób w mediach. Dodatkowo, firma oferuje analizę efektywności wysyłki oraz kompleksowe raportowanie, co pozwala na bieżącą ocenę skuteczności działań komunikacyjnych. Mediaboard to nie tylko monitoring, ale także narzędzia do planowania i wdrażania strategii medialnych, które są dostępne w pełni funkcjonalnej aplikacji mobilnej. Wyróżnikiem firmy jest również otwarta architektura platformy, która umożliwia użytkownikom pełną personalizację usług.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj