Poznaj 12 nowych Członkiń i Członków PSPR

Poznaj 12 nowych Członkiń i Członków PSPR

Gorąco witamy w naszej społeczności pokaźną ekipę nowych specjalistów public relations z przeróżnych branż i z ciekawym doświadczeniem. 
 
Cieszymy się bardzo, że jest nas coraz więcej. A w ostatnich dniach (chyba pod wpływem hucznej imprezy urodzinowej Stowarzyszenia:) dochodzi sporo nowych zapisów. Prezentujemy zatem dwunastkę świeżo upieczonych "PSPR-owiczów".
marta dabrowska

Marta Dąbrowska

Ekspertka ds. komunikacji i PR oraz copywriterka. Pracowała w organizacjach pozarządowych, administracji publicznej i biznesie, a od prawie 7 lat zajmuję się public relations na Uniwersytecie SWPS. Po pracy jeździ na rowerze i uprawia ogródek. 

Marta Dąbrowska

 DSF4672 lores

Agnieszka Durska

Rzecznik prasowa Polskiej Izby Ubezpieczeń, menedżerka ds. PR i komunikacji z 24-letnim stażem. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klientów. Od ponad 9 lat związana z branżą ubezpieczeń, od 7 lat w PIU, gdzie m.in. tworzy strategie komunikacji, zajmuje się działaniami public affairs, prowadzi kampanie konsumenckie, edukacyjne, współpracuje z izbami ubezpieczeń w Europie, nadzoruje projekty badawcze, współtworzy raporty i analizy. Pracowała również jako wykładowca akademicki. 

Agnieszka Durska - LinkedIn

1705509957603

Katarzyna Wiatr

Specjalistka public affairs z wieloletnim doświadczeniem w obszarze polityk i regulacji UE i unijnego procesu decyzyjnego. W obszarze jej zawodowych zainteresowań leżą głównie nowe technologie, rynek cyfrowy i tematyka zrównoważonego rozwoju. Od ponad 2 lat pogłębia wiedzę i zdobywa praktyczne doświadczenia w obszarze ESG, zarówno w aspekcie wdrażania nowych wymogów jak i współpracy w partnerami w łańcuchu dostaw.

Katarzyna Wiatr - LinkedIn

PR Calling Katarzyna Dworzyńska

Katarzyna Dworzyńska


Founderka i CEO PR Calling – agencji public relations, która współpracuje z firmami będącymi liderami technologicznymi, budując ich wizerunek jako ekspertów w swojej branży. W ciągu ostatnich 10 lat, wraz z zespołem, odpowiadała za wizerunek ekspercki takich marek jak: Allegro, PayU, iTaxi, Audioteka, Mindshare, PayPo, PayTel, Billennium i Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch czy Talent Place. Odpowiada za strategię firmy, umacnianie jej wizerunku na zewnątrz i wewnątrz organizacji oraz budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami. Ekspertka Sieci Mentorów PFR. Mentorka w programach akceleracyjnych dla dynamicznie rozwijających się firm technologicznych. Swoją wiedzą chętnie dzieli się na LinkedInie, w magazynach branżowych, a także w trakcie prelekcji czy szkoleń. Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyła kierunek Zarządzanie i marketing oraz Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie entuzjastka zdrowego stylu życia, kocha crossfit i długie podróże. Mama trzech chłopców – Mikołaja, Teodora i Ksawerego.

Katarzyna Dworzyńska - LinkedIn

Agnieszka Baran

Agnieszka Baran

Pierwsze kroki w zawodowej karierze stawiała w mediach – jako redaktor newsowy w Polska The Times oraz  Grupie Wirtualne Media. Od 2018 r. związana z branżą public relations. Pracowała m.in. w sektorze bankowym, a także szkolnictwie wyższym.  Od grudnia 2023 roku w Provident Polska S.A. jako ekspertka ds. PR. Szczególnym zainteresowaniem Agnieszki są zagadnienia związane z media relations oraz social media. Jest absolwentką Politechniki Częstochowskiej na kierunku marketing i zarządzanie oraz Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek politologia. Ukończyła także studia podyplomowe z komunikacji korporacyjnej na Uniwersytecie Warszawskim.

Agnieszka Baran - LinkedIn

1704626865924

Adam Misa

Z PR związany od prawie 30 lat, od 2010 roku prowadzi agencję INTRO PR. Jego główny portfel Klientów to kliniki medyczne, a specjalizacją są social media. Obecnie jest doktorantem w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej w dziedzinie nauk o zarządzaniu - dyscyplina zarządzanie marketingiem i PR. 

 

Ewelina Sobczyk fot 2024

Ewelina Sobczyk 

Od ponad 10 lat skutecznie realizuje projekty marketingowe oraz public relations zarówno po stronie agencji jak i in-house. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowej opartej na danych oraz obszarach komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i public affairs. Szczególnym sentymentem darzy branżę lotniczą oraz infrastrukturalną. Odpowiadała m.in. za komunikację przekształcenia Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” w spółkę akcyjną, a następnie włączenia jej do Grupy Kapitałowej CPK. W wyniku prowadzonych działań dla CPK spontaniczna znajomość inwestycji wzrosła aż o 12 punktów procentowych r/r. Posiada dyplom MBA ze specjalizacją w lotnictwie. Uzyskała międzynarodowy certyfikat DMS - Strategy and Planning na licencji Digital Marketing Institute. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytutu Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Ewelina Sobczyk - LinkedIn

Ewa Hełpa PSPR

Ewa Hełpa

Ekspertka w obszarze komunikacji marketingowej i PR z ponad 20 doświadczeniem. Współpracowała z firmami z branży telekomunikacyjnej, finansowej, edukacyjnej i IT. Specjalizuje się we wdrażaniu i komunikowaniu zmian (m.in. fuzje, nowe marki), zarządzaniu kryzysowym oraz optymalizowaniu procesów marketingowych i komunikacyjnych zgodnie z filozofią lean thinking / kaizen. Stosuje zasady prostej polszczyzny.

Wierzy, że kluczem do skutecznej komunikacji jest autentyczność i ciągłe doskonalenie. Jej misją jest nie tylko tworzenie wiarygodnego wizerunku klientów, ale również kreowanie pozytywnych zmian poprzez moc słowa i działania.
W codziennej pracy kieruje się otwartością na zmiany i zasadą "Don't bring me problems, bring me solutions".

 

Ewa Hełpa - LinkedIn

 

DSC 1702

Sylwia Wojtowicz

Odpowiada za kształtowanie wizerunku oraz komunikację służb porządku publicznego w pionie podległym MSWiA. Ekspertka PR sportowego i outdooru. Specjalizuję się w tworzeniu i realizowaniu strategii Personal PR zawodowych sportowców w zakresie: social media, media relations, sponsoringu. Współwłaścicielka UltraWomen Company. Redaktor naczelna magazynu UltraWomen oraz prezes fundacji o tej samej nazwie. Mentorka w projekcie społecznym active8 Anny Lewandowskiej.
 
Budimex 2019138324

Michał Wrzosek

Dziennikarz i menadżer public relations z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży kolejowej, infrastruktury i motoryzacji. Pracował jako dziennikarz m.in. w Radiu Zet i dla TVP. Komunikacją zajmował się w takich firmach jak: PKP S.A. Metro Warszawskie, Agencja Rozwoju Przemysłu i PKP Intercity. Brał udział w dużych projektach komunikacyjnych jak: Euro 2012 czy Światowe Dni Młodzieży. Laureat drugiego miejsca w konkursie PROTONY na najlepszego rzecznika prasowego 2009 roku. Wykładowca public relations w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Rzecznik Prasowy Budimeksu od 2018 roku. Odpowiada wraz z zespołem za komunikację zewnętrzną na rynkach polskich i zagranicznych.

Michał Wrzosek - LinkedIn

Damian Juszczyk 2024

Damian Juszczyk


Account Director, SEC Newgate CEE. Wszechstronny profesjonalista z kilkunastoletnim doświadczeniem w public relations i komunikacji - zarówno po stronie klienta, jak i agencyjnym. Współpracował z markami takimi, jak Acer, Viaplay Group, AvaFin Holding, Sabre Corporation i Inbank. Były rzecznik prasowy Wisły Kraków. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego i Master of Business Administration na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, a także kursów na najlepszych uczelniach świata, jak University of Oxford, Cambridge i Harvard University.

Laureat (Gold Winner) Titan Business Award 2023, nominowany do PR Daily Social Media & Digital Award 2023.

Damian Juszczyk - LinkedIn

1716155017617

Łukasz Szeląg

Rzecznik prasowy Wodociągów Zachodniopomorskich. Ponadto specjalizuje się w komunikacji dla branż: OZE, offshore i wodorowej, prezes Stowarzyszenie Energii i Wodoru WKlaster.
 

Łukasz Szeląg - LinkedIn

drukuj