Nieznajomość prawa nie jest wytłumaczeniem tego, że można lub nie, podejmować określone akcje w jakimś temacie. Ma to szczególne znaczenie w szybko zmieniającym się świecie informacji i komunikacji. W tym kontekście prawo zmienia się błyskawicznie, a jego nieznajomość szkodzi.
Przed nami, organizowana przez Puls Biznesu konferencja Prawo dla PR-owców, czyli przewodnik prawny dla PR-owców i działów komunikacji, która odbędzie się 4 lipca w Warszawie. Zaadresuje ona najważniejsze aspekty związane m.in. z "dziełami AI".
W trakcie konferencji poruszone zostaną także zagadnienia:
- jak współpracować z dziennikarzami zgodnie z prawem;
- co wolno dziennikarzom: kogo mogą pytać, czego oczekiwać, czy mogą dowolnie nagrywać;
- jakie działania prawne możesz zastosować po wybuchu afery medialnej;
- jaką odpowiedzialność ponoszą redakcje, gazety, portale a jaką komentatorzy, platformy, takie jak Facebook, Twitter czy Google;
- PR-owe wyzwania związane z fake newsami;
- jak zmiany w prawie nowych technologii wpływają na komunikację;
- do kogo należą prawa do dzieł tworzonych przez m.in.: ChatGPT;
- szczegółowe regulacje współpracy z influencerami?
Szczegółowy program: TUTAJ.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronat nad wydarzeniem.