Social media, kryzysy, mierzenie efektywności działań PR to evergreeny konferencji branżowych. 12-13 października w Warszawie członkowie i członkinie PSPR tchnęli w te tematy nowe życie dzieląc się swoimi doświadczeniami z uczestnikami 17. Kongresu Public Relations w Warszawie.
Na scenie 17. Kongresu Public Relations w Warszawie, organizowanego przez dział konferencji Pulsu Biznesu mogliśmy zobaczyć aż osiem osób z grona członków PSPR. Stowarzyszenie było partnerem merytorycznym wydarzenia.
Program otworzył panel dyskusyjny “Doświadczenia po pandemiczne dla branży PR” prowadzony przez profesora Dariusza Tworzydłę, szefa agencji Exacto i honorowego członka PSPR. Wśród jego rozmówców był także Stefan Augustyn, rzecznik prasowy w PayEye. Rozmówcy zastanawiali się, czy Covid-19 stał się katalizatorem trwałych zmian w działach PR i jakie wnioski działy PR mogą wyciągnąć na przyszłość.
Roksana Obuchowska-Waślicka, Senior Global Communication Expert w Merck Group i członkini zarządu PSPR opowiedziała jak skutecznie mierzyć efektywność działań PR.
W drugim dniu Kongresu na tapet wzięliśmy media relations - Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy Amica SA i szef Klubu investor relations w PSPR zastanawiał się, czy media tradycyjne nadal są dobrym kanałem do poszerzania zasięgów marki. Doszedł do wniosku, że podział na media tradycyjne i online już nie obowiązuje:
Natomiast Agnieszka Pająk, CEO agencji My Way Media opowiedziała o kreatywnych taktykach budowania wizerunku marki poprzez media społecznościowe. Przedstawiła nieszablonowe rozwiązania i pomysły na zwiększenie zasięgów bez poświęcania dużych budżetów.
W tematach internetowych pozostała Barbara Krysztofczyk, Head of PR Anny Lewandowskiej w Stor9 i właścicielka Krystal Point, z prezentacja na temat budowania marki osobistej poprzez LinkedIN.
Konferencję zamknął panel dyskusyjny “PR kryzysowy w nowych realiach. Jak ochronić reputację firmy?” prowadzony przez Adama Łaszyna, szefa agencji Alert Media, w którym udział wziął m.in. rzecznik prasowy Orange, Wojciech Jabczyński. Rozmówcy zastanawiali się jak uchronić się przed kryzysami, jak działać gdy się już wydarzą i jakie nowe wyzwania w komunikacji kryzysowej na nas czekają.
Luiza Jurgiel-Żyła podsumowała wydarzenie mówiąc, że w dobie pandemii Covid-19 spotkania offline są prawdziwą gratką dla PR-owców wzmacniają relacje i są świetną okazją wymiany wiedzy.