Pomagamy Agnieszce! Dołącz do zrzutki i spotkaj się z wybranym ekspertem z branży

Pomagamy Agnieszce! Dołącz do zrzutki i spotkaj się z wybranym ekspertem z branży

#solidarnośćPRowców #jestemzAgą

Pomagamy Agnieszce! Dołącz do zrzutki i spotkaj się z wybranym ekspertem z branży

Trwa akcja na rzecz naszej koleżanki, Agnieszki Bednarczyk, która 9 miesięcy temu, tuż przed świętami, została potrącona przez pijanego kierowcę. Agnieszka dzielnie walczy o powrót do zdrowia, ale ten zależy m.in. od pilnej rekonstrukcji stawu skroniowo-żuchwowego – i naszej pomocy w zebraniu funduszy, które pozwolą sfinansować tę bardzo kosztowną operację. Zrzutkę, organizowaną przez Fundację Auxilia, znajdziecie tutaj. Wystarczy, że wpłacicie dowolną kwotę, a my w podziękowaniu ułatwimy Wam spotkanie z wyjątkową osobą z branży.

Możecie mieć problem z wyborem, bo naszą akcję zgodzili się wesprzeć uznani eksperci: Piotr Czarnowski (First Public Relations), Rafał Ferber (Mordor na Domaniewskiej, Runaways), Edyta Kowal (TEDx Warsaw), Eliza Misiecka (Genesis PR), Krzysztof Olszewski (mBank), Przemysław Przybylski (Credit Agricole Bank Polska), Krzysztof Skowroński (Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich) i Karina Stasiuk-Krajewska (SWPS).

Mechanizm akcji jest prosty:

  • wpłać (koniecznie imiennie!) dowolną kwotę na rzecz Agnieszki za pośrednictwem serwisu Zrzutka.pl;
  • wybierz z listy dostępnych ekspertów osobę, z którą chcesz się spotkać;
  • napisz, o czym chcesz z nią porozmawiać, na adres jestemzaga@polskipr.pl. Wystarczą 2-3 zdania.

W ciągu kolejnych dwóch tygodni (do 9 października) nasi eksperci wybiorą po trzy osoby, z którymi spotkają się do 30 czerwca 2021 r. Terminy spotkań będą ustalane indywidualne.

Dlaczego to ważne i dlaczego to ważne teraz?

Agnieszka pilnie potrzebuje operacji. Jej powrót do zdrowia zależy od rekonstrukcji stawu skroniowo-żuchwowego, a rekonstrukcja – od tego, czy uda się zebrać potrzebne środki. Sama Agnieszka pisze o tym tak:

„To, co na pewno jest do zrobienia, żebym mogła kiedyś normalnie jeść i nie mieć napięciowych bólów głowy, które wyszły w EEG głowy, to rekonstrukcja stawu skroniowo-żuchwowego. To jest największe wyzwanie. I wyjątkowo kosztowny proces leczenia, który od momentu pozyskania środków potrwa rok do dwóch lat. Tego typu rekonstrukcje nie są refundowane i rzadko wykonywane w Polsce. Nie ma wystarczająco doświadczonych lekarzy. Dlatego powołany musi zostać zespół z lekarzem z USA albo Litwy. Koszt całego procesu leczenia, rekonstrukcji SSŻ to kwota 350-400 tys. zł. (…) Mając tak wielu fantastycznych Przyjaciół, którzy zadeklarowali swoją pomoc, wierzę, że wszystko się uda.”

My też w to wierzymy. I z tą wiarą zwracamy się do Was. Razem możemy pomóc!

Gdybyście mieli jakieś pytania, kierujecie je do Emilii Hahn, która koordynuje akcję z ramienia PSPR (e.hahn@polskipr.pl, tel. 502 325 812).

 

Sylwetki ekspertów

Piotr Czarnowski

Założyciel FIRST Public Relations, pierwszej agencji PR w Polsce. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i współtwórca polskiego Kodeksu Etyki PR. Wykładowca PR na kilku uczelniach w Polsce. Autor licznych publikacji o public relations. Laureat nagród Łeb PR i Proton oraz Gwiazda PR Złotych Spinaczy. Specjalizuje się w doradztwie i budowaniu strategii Public Relations i Public Affairs.

Rafał Ferber

Przedsiębiorca z doświadczeniem w wielu branżach. Znawca korporacji – założyciel fanpage’a „Mordor na Domaniewskiej”. Na bazie doświadczeń z Mordoru sformował drużynę „uciekinierów” z tegoż miejsca, działającą pod szyldem „Runaways – Social media & more”. Autor jednej z pierwszych prac naukowych na temat wykorzystania internetu w marketingu politycznym (2005 rok – SWPS). Dzięki przebytej drodze zawodowej, doskonale rozumie potrzeby biznesowe zarówno małej firmy zarządzanej przez właściciela, jak i dużych międzynarodowych korporacji ze wszelkimi ich „cechami”. Swoją firmę prowadzi jako antytezę Mordoru na Domaniewskiej. Wierzy w siłę mikrocelów – w to, że każdego dnia można być o 1% lepszym, jednocześnie pamiętając, że działając nie można stracić komfortu emocjonalnego, czyli spokojnego snu. Prywatnie – miłośnik ciężkiego grania i gadżeciarz.

Edyta Kowal

Niezależny ekspert z zakresu doradztwa strategicznego, content marketingu, social mediów oraz niestandardowych form komunikacji marek konsumenckich i SaaS-ów B2B. Najczęściej wspiera je "od środka" jako tzw. shadow consultant. Szczególnie lubuje się w projektowaniu procesów usprawniających współpracę marketingowo-sprzedażową. Head of Marketing w TEDx Warsaw. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej. Wcześniej przez 4 lata odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Była redaktor naczelna portalu branżowego o public relations Proto, i PR-owiec wspierając m.in. markę Castrol czy Evenea. Po godzinach pilotuje niebieską mazdę MX5 i robi podcasty.

Eliza Misiecka

Dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR, od 1994 roku w branży PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 500 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR Profile. 

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW oraz studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Tytuł doktora nauk humanistycznych uzyskała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, pod kierunkiem prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego.

Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę, taniec i kitesurfing.

Krzysztof Olszewski

Rzecznik prasowy mBanku, PR-owiec z 15-letnim doświadczeniem w pracy dla firm z branży finansowej. Od 10 lat w roli rzecznika prasowego mBanku. Odpowiada za komunikację z mediami i crisis management na rynkach, na których obecny jest bank (Polska, Czechy, Słowacja). Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Przemysław Przybylski 

Od 2017 r. pełni funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i kierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Lasów Państwowych. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspresie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony. 

Krzysztof Skowroński

Dziennikarz, felietonista, Prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Swoją pracę rozpoczynał w Radiu Zet, tworząc i prowadząc publicystyczne programy, m.in. Gościa Radia Zet. Współpracował z Programem III Polskiego Radia, gdzie był gospodarzem Salonu Politycznego Trójki. Doświadczenie zdobywał również w TVP, Polsacie, TV Puls, a także był felietonistą dzienników Rzeczpospolita i Przekrój. Autor książki "ABC dziennikarstwa". 

Karina Stasiuk-Krajewska

Profesor Uniwersytetu SWPS, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu. Naukowo zajmuje się teorią i badaniami dyskursu, kulturą popularną i etyką profesjonalną. W praktyce interesuje się problemami etyki i profesjonalizacji w Public Relations. Od wielu lat tworzy i koordynuje kierunki studiów w obszarze komunikacji, w tym także specjalności związane z PR, reklamą czy brandingiem. Przygotowuje studentów do wejścia na rynek pracy, starając się wzajemnie dostosować potrzeby i style życia absolwentów i pracodawców. 

 

drukuj

Kontakt dla mediów

Zarząd PSPR

Zarząd PSPR

biuro@polskipr.pl