Debata online klubu komunikacji wewnętrznej i EB

Debata online klubu komunikacji wewnętrznej i EB

Klub komunikacji wewnętrznej i EB zaprasza na debatę online, w czasie której eksperci podzielą się swoją wiedzą i zaprezentują case studies, pokazując od kuchni jak wygląda praca specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej w dobie pandemii. Wydarzenie odbędzie się 13 maja o 17:00 na stronie live.polskipr.pl

Spotkanie dedykowane jest osobom zajmującym się na co dzień komunikacją wewnętrzną, korporacyjną i employer brandingiem, a także entuzjastom ww. zagadnień. Zachęcamy do udziału w dyskusji i zadawania pytań prelegentom.

 Jak nie tak to jak_agenda.jpg

Prelegenci:

Monika Kantowicz-Gdańska - bada i doskonali wizerunek pracodawców na zewnątrz oraz wewnątrz organizacji. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych.

Jej główne obszary ekspertyzy to doradztwo strategiczne w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy i doskonalenie komunikacji wewnętrznej. Jest jedną z pionierek polskiego employer branding’u – pierwsze strategie komunikacji wewnętrznej i EB tworzyła w latach 2003-2006, od kilkunastu lat pracuje jako niezależny konsultant i trener. Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School. Ukończyła studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (w latach 2007-2009 członek zarządu oddziału śląskiego).

 

Roksana Obuchowska-Waślicka – Co-head Communications Poland w Credit Suisse

Z wykształcenia prawniczka, swoją karierę zawodową na stałe związała z komunikacją. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania public relations i dba o wizerunek organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej). Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

 

Marek Wajda – Ekspert ds. komunikacji i employer branding w PERI S.A.U.

Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją, specjalizuje się w tej wewnętrznej. Pracował dla Gazety Wyborczej, Orange, gdzie był m.in. redaktorem naczelnym wielokrotnie nagradzanego magazynu wewnętrznego i bloga korporacyjnego. W Allegro zajmował się PR produktowym, a obecnie w budowlanej firmie PERI odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer branding. Wykłada na podyplomowych studiach Komunikacji Korporacyjnej na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje również nad doktoratem dotyczącym wewnętrznych korporacyjnych sieci społecznościowych. Koordynator klubu komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.

 

Emilia Zakrzewska - Communication Manager w Grupie ProService Finteco 

Ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w zakresie rozwoju biznesu i komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Bibliologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

 

Dołącz do strony wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/243822753524783/, aby śledzić aktualności na temat panelu. Transmisja debaty odbędzie się na stronie live.polskipr.pl 

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma netpr.pl.

drukuj

Kontakt dla mediów

Klub komunikacji wewnętrznej

Klub komunikacji wewnętrznej
Koordynator

biuro@polskipr.pl