Klub komunikacji wewnętrznej i EB zaprasza na debatę online, w czasie której eksperci podzielą się swoją wiedzą i zaprezentują case studies, pokazując od kuchni jak wygląda praca specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej w dobie pandemii. Wydarzenie odbędzie się 13 maja o 17:00 na stronie live.polskipr.pl
Spotkanie dedykowane jest osobom zajmującym się na co dzień komunikacją wewnętrzną, korporacyjną i employer brandingiem, a także entuzjastom ww. zagadnień. Zachęcamy do udziału w dyskusji i zadawania pytań prelegentom.
Prelegenci:
Monika Kantowicz-Gdańska - bada i doskonali wizerunek pracodawców na zewnątrz oraz wewnątrz organizacji. Realizuje projekty doradcze dla firm z różnych branż oraz instytucji publicznych.
Jej główne obszary ekspertyzy to doradztwo strategiczne w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy i doskonalenie komunikacji wewnętrznej. Jest jedną z pionierek polskiego employer branding’u – pierwsze strategie komunikacji wewnętrznej i EB tworzyła w latach 2003-2006, od kilkunastu lat pracuje jako niezależny konsultant i trener. Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School. Ukończyła studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (w latach 2007-2009 członek zarządu oddziału śląskiego).
Roksana Obuchowska-Waślicka – Co-head Communications Poland w Credit Suisse
Z wykształcenia prawniczka, swoją karierę zawodową na stałe związała z komunikacją. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania public relations i dba o wizerunek organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej). Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Marek Wajda – Ekspert ds. komunikacji i employer branding w PERI S.A.U.
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją, specjalizuje się w tej wewnętrznej. Pracował dla Gazety Wyborczej, Orange, gdzie był m.in. redaktorem naczelnym wielokrotnie nagradzanego magazynu wewnętrznego i bloga korporacyjnego. W Allegro zajmował się PR produktowym, a obecnie w budowlanej firmie PERI odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer branding. Wykłada na podyplomowych studiach Komunikacji Korporacyjnej na Uniwersytecie Warszawskim. Pracuje również nad doktoratem dotyczącym wewnętrznych korporacyjnych sieci społecznościowych. Koordynator klubu komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.
Emilia Zakrzewska - Communication Manager w Grupie ProService Finteco
Ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Od ponad 12 lat doradza polskim i zagranicznym spółkom z branży usług profesjonalnych i finansowych. Swoje doświadczenia zdobywała pracując dla największych polskich i zagranicznych kancelarii prawnych i instytucji finansowych. Kompleksowo zarządza projektami, m.in. w zakresie rozwoju biznesu i komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka studiów MBA ukończonych w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa Bibliologii i Informacji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka licznych publikacji z zakresu public affairs i public relations. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Dołącz do strony wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/243822753524783/, aby śledzić aktualności na temat panelu. Transmisja debaty odbędzie się na stronie live.polskipr.pl
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma netpr.pl.
Kontakt dla mediów
Klub komunikacji wewnętrznej
Koordynator