To wyjątkowe spotkanie odbyło sie w Sali Balowej Pałacu Tyszkiewiczów - Potockich Uniwersytetu Warszawskiego. Ludzie nauki i praktycy PR spotkali sie w ramach „Debat PR”, których organizatorami są Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Wydarzenie powstało dzięki wsparciu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Prelegenci, choć nie do końca zgodni, udowodnili podczas minionej konferencji, że siła płynąca z Social Media nie pozostawia polskich mediów i Public Relations obojętnymi. Naukowcy i praktycy PR, posługując się w większości przykładami z życia zawodowego pokazali, jak bardzo media społecznościowe wpłynęły na kulturę, społeczeństwo i komunikowanie między ludźmi. Spostrzegli, że portale typu Facebook nie są tylko tymczasową modą, lecz świadomym wyborem, sposobem życia wielu młodych ludzi.
Podsumowując, można stwierdzić, że Social Media nie są do końca bezpieczne i bezsprzecznie nie można im całkowicie zawierzyć. Także w tej przestrzeni mogą zaistnieć nadużycia, jednak to medium zostało stworzone z myślą o człowieku, który jest istotą stadną, jego naturą jest łączenie się w grupy, poszerzanie pola znajomych i przyjaciół. Nie bójmy się zatem być częścią tej społecznej gry, jak twierdził przecież Johan Huizinga - zabawa jest źródłem kultury.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.