Olga Tokarczuk, Małgorzata Kidawa - Błońska oraz Janina Ochojska to kobiety, które stanęły na podium w rankingu 50 Najbardziej wpływowych kobiet 2019 tygodnika WPROST.
Forbes i Wprost od wielu lat publikują rankingi najbardziej wpływowych kobiet. Wśród nich możemy znaleźć zarówno polityczki, bizneswoman, dziennikarki, blogerki, celebrytki, jak i kobiety o ogromnych zasługach w działaniach charytatywnych. Ale czy wpływ tych kobiet jest realny? Czy byłby w ogóle możliwy bez promowania tychże kobiet i ich działalności w mediach?
Na to pytanie próbujemy znaleźć odpowiedź przeprowadzając badania wśród dziennikarzy na temat Roli mediów w kreowaniu wizerunku Wpływowych kobiet.
Serdecznie zapraszamy wszystkich dziennikarzy do udziału w badaniu, dzięki któremu dowiemy się jak branża dziennikarska zapatruje się na wpływowe kobiet i ich wizerunek w mediach.
Link do krótkiej ankiety znajdą Państwo tu: https://wplywowekobiety.webankieta.pl/
Badanie ma charakter anonimowy, a zebrane wyniki posłużą analizie naukowej oraz będą punktem wyjścia do dyskusji na temat sposobu budowania wizerunku Wpływowych kobiet i oddziaływania mediów na jego proces.
Dzięki zebranym wynikom w ramach działań klubu Personal PR Polskiego Stowarzyszenia Public Relations planujemy zorganizować cykl debat eksperckich z udziałem ekspertów ds. wizerunku, Wpływowych kobiet oraz dziennikarzy.
W przypadku pytań, chęci udziału w debacie lub uzyskaniu pełnych wyników badań po ich zakończeniu prosimy o kontakt z Emilią Zakrzewskią
e -mail: e.zakrzewska@polskipr.pl lub telefonicznie 602 444 959.