Czy wpływowe kobiety byłby nimi bez pomocy mediów?

Czy wpływowe kobiety byłby nimi bez pomocy mediów?

Olga Tokarczuk, Małgorzata Kidawa - Błońska oraz Janina Ochojska to kobiety, które stanęły na podium w rankingu 50 Najbardziej wpływowych kobiet 2019 tygodnika WPROST. 

Forbes i Wprost od wielu lat publikują rankingi najbardziej wpływowych kobiet. Wśród nich możemy znaleźć zarówno polityczki, bizneswoman, dziennikarki, blogerki, celebrytki, jak i kobiety o ogromnych zasługach w działaniach charytatywnych. Ale czy wpływ tych kobiet jest realny? Czy byłby w ogóle możliwy bez promowania tychże kobiet i ich działalności w mediach?

Na to pytanie próbujemy znaleźć odpowiedź przeprowadzając badania wśród dziennikarzy na temat Roli mediów w kreowaniu wizerunku Wpływowych kobiet.

Serdecznie zapraszamy wszystkich dziennikarzy do udziału w badaniu, dzięki któremu dowiemy się jak branża dziennikarska zapatruje się na wpływowe kobiet i ich wizerunek w mediach. 

Link do krótkiej ankiety znajdą Państwo tu: https://wplywowekobiety.webankieta.pl/

Badanie ma charakter anonimowy, a zebrane wyniki posłużą analizie naukowej oraz będą punktem wyjścia do dyskusji na temat sposobu budowania wizerunku Wpływowych kobiet i oddziaływania mediów na jego proces. 

Dzięki zebranym wynikom w ramach działań klubu Personal PR Polskiego Stowarzyszenia Public Relations planujemy zorganizować cykl debat eksperckich z udziałem ekspertów ds. wizerunku, Wpływowych kobiet oraz dziennikarzy. 

W przypadku pytań, chęci udziału w debacie lub uzyskaniu pełnych wyników badań po ich zakończeniu prosimy o kontakt z Emilią Zakrzewskią

e -mail: e.zakrzewska@polskipr.pl lub telefonicznie 602 444 959. 





drukuj