Przez cały dzień PRawdziwie o PR - czyli PR Silesia Day w Katowicach

Przez cały dzień PRawdziwie o PR - czyli PR Silesia Day w Katowicach

Jeżeli przygotowujesz się do kariery w branży Public Relations lub już jesteś specjalistą - nie może Cię zabraknąć w środę 22 maja 2019 r. podczas konferencji zorganizowanej z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY. Wydarzenie odbędzie się w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego – w Auli im. Kazimierza Lepszego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach. Start o godzinie 9.00

 

W jeden dzień cenieni praktycy, m.in. z zarządu śląskiego oddziału PSPR poruszą tematy związane ze sferą PR, PR kryzysowego, media relations, brandingu, crowdfundingu, nowoczesnego dziennikarstwa, współpracy z influencerami i nie tylko. Zdradzą swoje sposoby na promocję i skuteczną komunikację z klientami oraz podpowiedzą jak niestandardowo realizować kampanie nawet z niewielkimi budżetami. Wybrane case studies naszych panelistów zainspirują do pracy i realizacji zawodowych wyzwań.

Pretekstem do organizacji konferencji jest podwójny jubileusz – obchodzone w tym roku 25-lecie PSPR oraz 20-lecie Stowarzyszenia MOSTY. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Wydarzeniu patronują portal PRoto i Instytut Monitorowania Mediów.

- Cieszymy się bardzo, że możemy połączyć nasze jubileusze i zorganizować to wyjątkowe wydarzenie. W rozpoczynającej się kadencji śląski oddział PSPR planuje także uruchomienie kolejnej edycji Akademii Prawdziwego PR oraz projektu PRawdziwy PR, w ramach którego na terenie całego kraju organizowane były otwarte wykłady poświęcone PR (wzięło w nich udział już ok 2,5 tysiąca osób), a teraz raz na kwartał takie spotkania merytoryczne organizowane będą na terenie Śląska. O szczegółach opowiemy 22 maja. Zapraszamy do uczestnictwa – podsumowuje dr Krystian Dudek, przewodniczący śląskiego oddziału PSPR.

 

Co w programie PR SILESIA DAY

Podczas konferencji będzie można poznać zasady PRawdziwego PR-u w pigułce, o których opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. O tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki, czyli o crowdfunding, który skupia wokół produktów i pomysłów ludzi powiedzą Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media. W jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie zdradzi Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie. Tajniki dziennikarstwa od kuchni i sposoby wykorzystania mediów dla dobra marki pokaże Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR. O wielkich liczbach i interesie jednostki czyli budowaniu marki i zaufania do ZUS opowie Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego. Próbę obrony klasycznego dziennikarstwa oraz pokazanie podobieństw i różnić między PR i działaniami influencerów podejmie red. Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem.

 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć tutaj

Strona wydarzenia na Facebooku

Rejestracja uczestników - pod adresem mailowym:  msd.mosty.us@gmail.com

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska od 1994 r. W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni. Śląski Oddział PSPR od wielu lat jest najbardziej aktywnym oddziałem terenowym Stowarzyszenia.
Do strategicznych zadań Organizacji, prorozwojowych na rzecz branży, należą:

  • monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, jej kondycji oraz definiowanie dla niej wyzwań, a także inicjowanie działań przyczyniających się do realizacji tych potrzeb,  
  • podnoszenie jakości usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach,
  • stanie na straży norm jakościowych tej dziedziny,
  • reprezentowanie interesów branży w relacjach z administracją państwową i rynkiem,
  • integracja środowiska public relations,
  • podnoszenie rangi zawodu specjalisty PR
  • popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania.

 

MOSTY są jednym z najdłużej działających kół naukowych na Uniwersytecie Śląskim. Zostały założone w 1998 r. Od tego czasu zajmują się propagowaniem wśród studentów wiedzy oraz umiejętności z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Celem Koła jest także integrowanie członków wokół wspólnych zainteresowań człowiekiem i jego funkcjonowaniem w społeczeństwie oraz związaną z tym wspólną pracą na rzecz pogłębiania pasji i rozbudzania aktywności naukowej studentów.

Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy Mosty skupia przede wszystkim studentów politologii i dziennikarstwa, choć wśród członków koła są także słuchacze innych kierunków, np. filologii, psychologii, filozofii, kulturoznawstwa, socjologii i prawa. Dlatego też obszar zainteresowań naukowych koła jest bardzo szeroki.

Koło realizuje swoje cele poprzez organizowanie spotkań z dziennikarzami, praktyk, odczytów, sympozjów, seminariów, konferencji, warsztatów, czy wyjazdów naukowych – w tym corocznych Obozów Naukowych.