Trzy organizacje branży public relations wybrały już nowych reprezentantów do Rady Etyki Public Relations. Od tego momentu REPR zaczyna działać w nowym składzie. Sprawy, które są w tym momencie w zaawansowanym stadium rozpatrywania będą skończone jeszcze przez poprzedni skład Rady.
Nowy skład Rady Etyki Public Relations:
Paweł Grabowski (Delegowany przez Związek Firm Public Relations)
Anna Krajewska (Delegowana przez Związek Firm Public Relations)
Anita Zdrojewska (Delegowani przez Związek Firm Public Relations)
Monika Kaczmarek-Śliwińska (Delegowana przez Fundację Internet PR)
Sławomir Pawlak (Delegowany przez Fundację Internet PR)
Marek Wróbel (Delegowany przez Fundację Internet PR)
Zbigniew Chmielewski (Delegowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
Krystian Dudek (Delegowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
Szymon Sikorski (Delegowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
Nowi członkowie Rady Etyki Public Relations będą pełnić funkcje przez dwa lata.
O REPR:
Rada Etyki Public Relations została powołana w 2006 roku przez trzy największe organizacje branżowe: Fundację InternetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations i Związek Firm Public Relations. Głównymi zadaniami członków REPR jest promowanie standardów etycznych PR, edukacja w dziedzinie etyki PR, wydawanie opinii dotyczących praktyk rynkowych, które mogłyby wpłynąć na funkcjonowanie i postrzeganie branży PR oraz wydawanie orzeczeń dotyczących konkretnych sytuacji rodzących podejrzenia o stosowanie praktyk niezgodnych ze standardami etyki PR.
Szczegółowe informacje o działaniach Rady znajdują się na stronie www.radaetykipr.pl. W związku z wyborami wkrótce strona REPR zostanie zaktualizowana.
Od 23 marca koordynacją Rady będzie się zajmować:
Katarzyna Semkło - asystentka zarządu PSPR, koordynatorka REPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Skwer Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 5 lok. 2U
01-015 Warszawa
tel. +48 728 465 447 e-mail: repr@polskipr.pl
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w organizacjach gospodarczych, samorządowych i administracji, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników lub właścicieli agencji PR. PSPR dba, by właściwie definiować pojęcie public relations i stara się wykazywać różnice pomiędzy public relations, marketingiem i reklamą. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR w ramach konferencji i seminariów podnoszących kwalifikacje specjalistów ds. public relations.