PSPR rozpoczyna współpracę z DPRG

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Deutsche Public Relations Gesellschaft (DPRG) nawiązały współpracę w zakresie promowania najwyższych profesjonalnych standardów i najlepszych międzynarodowych praktyk PR i komunikacji oraz wymiany doświadczeń w tym zakresie. 

Aktywna współpraca pomiędzy PSPR i DPGR  będzie możliwa zarówno na poziomie regionalnym (Oddziały  PSPR Mazowiecki czy  Śląski w Polsce  oraz regiony Berlin, Saksonia i Brandenburgia w Niemczech), jak i międzynarodowym (m.in. Europejski Kongres Komunikacji 2015). Ułatwi też wymianę informacji w ramach sieci kontaktów ze stowarzyszeniami PR w innych krajach świata, co wniesie dodatkową wartość dla członków PSPR i DPRG.

„Dzięki nawiązaniu tak bliskiej kooperacji pomiędzy głównymi  stowarzyszeniami PR w dwóch największych i najważniejszych krajach tej części Europy mamy realną możliwość promowania najlepszych standardów naszej profesji, a przez to podniesienia jej atrakcyjności” - stwierdził Zbigniew Lazar, wiceprezes PSPR i inicjator nawiązania współpracy z DPRG. Z ramienia PSPR projekt koordynuje Luiza Jurgiel-Żyła.

PSPR  istnieje od 1994 roku i jest najstarszą i największą w Polsce organizacją zawodową zrzeszającą osoby fizyczne profesjonalnie zajmujące się PR. Prowadzi działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR. Jej celem jest dbanie o standardy etyczne oraz  popularyzowanie public relations, jako dziedziny zarządzania, która poprzez budowanie wzajemnie korzystnych relacji między firmami, organizacjami, osobami a grupami otoczenia, przyczynia się do poprawy ich reputacji.

 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj