Rozmowa, która zainteresuje nie tylko fascynatów mody, ale także każdego, kto bacznie śledzi działania najważniejszych polskich oraz globalnych marek odzieżowych, obserwuje influencerów i inspiruje się ich stylem.Jest również dla wszystkich tych, którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej o działaniach PR właśnie w tej branży!
Co wyróżnia branżę fashion i jakie narzędzia public relations najlepiej się w niej sprawdzają?
Na jakie sytuacje kryzysowe musi przygotować się specjalista ds. PR-u modowego?
Jaki wpływ miała pandemia na eventy PR-owe i współpracę?
Które działania PR przynoszą najwięcej korzyści markom modowym?
Jak skutecznie prowadzić komunikację w social mediach?
Które marki są absolutnymi ,,wymiataczami” w komunikacji modowej?
Na te i inne pytania odpowie nam Dagmara Tarka - strateżka i ekspertka w dziedzinie public relations. Specjalizuje się w budowaniu
skutecznych strategii PR dla brandów z segmentu lifestyle, beauty i fashion.
Doradza w zakresie personal brandingu, tworząc efektywne plany rozwoju dla marki osobistej. Koordynatorka klubu Personal PR i PR Gwiazd w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations. Wykłada PR Modowy i PR lifestylowy dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
Spotkanie online poprowadzi Bartek Marcinkowski, a transmisja (w pełni darmowa) będzie dostępna na platformie https://live.polskipr.pl/ dzięki netPR.pl oraz na profilu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Wydarzenie jest współorganizowane przez Koło Naukowe Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego: miejsce zrzeszające studentów zainteresowanych branżą PR i wiążących z nią swoją przyszłość oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations: organizację zawodową działającą nieprzerwanie od 1994 roku i zrzeszającą specjalistów z branży.