To dla nas szczególnie istotny moment. Pierwszy raz w historii #PSPR będzie zrzeszał nie tylko specjalistów PR, ale też przeróżne podmioty związane z naszym sektorem. Serdecznie witamy zatem w strukturach organizacji pierwszych członków wspierających: agencję relacji inwestorskich InnerValue, PRtech, dostawcę rozwiązań i oprogramowania – netPR.pl, PRtech (usługi informacyjne, badania, analiza) – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, agencję PR – GENESIS PR.
"Mówiąc o branży PR, mamy w PSPR zawsze na myśli jej realne spektrum. To usługodawcy PR, usługobiorcy, freelancerzy, agencje, pracownicy działów w firmach i instytucjach, organizacje branżowe, naukowcy, uczelnie wyższe, a także dostawcy rozwiązań technologicznych, badań, monitoringu. Przez tyle lat jedynie agencje miały możliwość podmiotowego członkostwa w organizacji PR. Czas to zmienić. Niezwykle nam zależy, aby wszystkie wymienione powyżej podmioty i osoby mogły spotkać się w naszym stowarzyszeniu. Współpracować, opiniować ważne zagadnienia, przygotowywać i umawiać się na nowe standardy, interwencje w kluczowych sprawach, projekty prorozwojowe, wreszcie nawiązywać liczne kontakty. Dotychczas w polskiej branży public relations brakowało takiej platformy na stałe integrującej wszystkich uczestników naszego sektora. Wprowadzenie w życie członkostwa wspierającego i przyjęcie historycznej „czwórki”, której serdecznie gratuluję, jest ważnym krokiem w tym kierunku. Jednym z wielu, które jeszcze przed nami" – wyjaśnia Luiza Jurgiel-Żyła.
PSPR staje się miejscem dla PRtech-ów, uczelni wyższych, specjalistycznych wydawnictw oraz agencji. Propozycja kierowana jest również do korporacji, firm czy NGO’s zainteresowanych wypracowywaniem i wdrażaniem profesjonalnych praktyk zarządzania reputacją, relacjami, komunikacją oraz podnoszeniem standardów kooperacji z rynkiem usług PR.
Serdecznie zapraszamy zainteresowane podmioty do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations!