Wrócił PRawdziwy podcast #9 - Czy jesteś mądrzejszy od influencera?

Wrócił PRawdziwy podcast #9 - Czy jesteś mądrzejszy od influencera?

Jak praca infleuncerów wpływa na nasz rytm dnia? Kiedy podążanie za treściami twórców internetowych to strata czasu? 

Nierzadko obserwujemy, słuchamy, przyglądamy się -  niby biernie, niczym w metodzie badawczej, nie ingerujemy w przedmiot badania i on na nas nie wpływa. Czy to jednak prawda, że kwadranse spędzone na podglądaniu kont influencerów nie oddziałują na nas? Jak zmieniają nasze nawyki? 

Konsekwencje wpływu produktów przedstawianych w sieci przez infleuncerów mogą być olbrzymie. Obecnie znamy więcej przykładów kampanii influencer marketingowych, które świadomy odbiorca ocenia negatywnie. Niezbędne i etyczne jest wprowadzenie regulacji w tym obszarze, czyli oznaczanie współpracy i  partnerstw. Współprace są naturalnym elementem wielu kont twórców internetowych i mogą różnić się od osobistej, autentycznej rekomendacji.  Warto zatem takie działania stricte reklamowe oznaczać w konkretny sposób.

W najnowszym odcinku PRawdziwego podcastu również o mocy oddziaływania  influencerów, których grupę odbiorców stanowią  dzieci i nastolatkowie.  Sporo także  o wpływie twórców internetowych na psychikę odbiorców treści. 

O znaczeniu influencer marketingu rozmawiają Jaśmina Nowicka i Ewa Grabek, członkinie Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim.

Montaż: Agata Nowotnik

Grafika: Anna Chlapek

W podcaście rozmówczynie odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt.”Influencer marketing - skuteczne wykorzystanie i nowe trendy" z Martą Szadowiak, CEO agencji Projekt PR i członkinią PSPR.

Rozmowę, którą prowadziła Jaśmina Nowicka z Koła Naukowego PR UW, można obejrzeć tutaj ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU

Gdzie można posłuchać podcastu?

Spotify: CLICK

Soundcloud: CLICK

drukuj