Różne platformy, wiele kont? Jak korzystać z mediów społecznościowych i wspierać budowanie spójnej marki osobistej? Studentki z Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim przygotowały podcast po spotkaniu Akademii PRawdziwy PR o ”PR osobisty z perspektywy PR-owca, czyli jakie wyzwania niesie budowanie marki osobistej”.
Podjęcie aktywności w mediach społecznościowych przez marki wydaje się być naturalne. Warto wiedzieć, które treści i gdzie publikować, bo mnogość dostępnych kanałów powoduje, że trudno być aktywnym na każdym z nich. Dopasowanie charakteru treści do odpowiedniego kanału sprzyja budowaniu autentycznego wizerunku. Warto też odpuścić publikowanie na siłę. Spójność marki osobistej to nie tylko działania w sieci. Nie ważne, jak się przedstawiasz, jeżeli twoje działania przeczą opublikowanym treściom.
Każdy z nas posiada markę osobistą, jak o nią dbać dowiemy się w ostatnim przed letnią przerwą odcinku podcastu. Rozmawiają Agata Nowotnik i Ewa Grabek, członkinie Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim.
Montaż: Agata Nowotnik
Grafika: Anna Chlapek
W podcaście rozmówczynie odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt.”PR osobisty z perspektywy PR-owca, czyli jakie wyzwania niesie budowanie marki osobistej” z Damianem Ziąberem rzecznikiem prasowym Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego i aktywnym członkiem PSPR i Wojciechem Jabczyńskim - rzecznikiem Orange Polska oraz entuzjastą mediów społecznościowych w komunikacji PR.
Rozmowę, którą prowadziła Ewa Grabek z Koła Naukowego PR UW, można obejrzeć tutaj ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU
Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify:CLICK
Soundcloud:CLICK