Zaczyna się od pomysłu na rozwiązanie problemu rynkowego i ambicji do szybkiego wzrostu - najlepiej w znaczeniu “go global”. Jak wybierać kluczowe przesłania do komunikacji marki startupu i jak ważna jest wyrazistość w budowaniu wizerunku?
Przy dużym ryzyku założyciele startupu z dnia na dzień wchodzą w rolę mówcy. Ich codzienność to networking oraz wystąpienia publiczne przed inwestorami i argumentowanie, dlaczego warto uwierzyć w sukces modelu biznesowego startupu.
Ewa Grabek i Aleksandra Chylak, członkinie Koła Naukowego PR na UW rozmawiają o jednorożcach wśród startupów i archetypach marek.
Montaż: Agata Nowotnik
Grafika: Anna Chlapek
W podcaście rozmówczynie odnoszą się do spotkania w ramach cyklu Akademia PRawdziwy PR pt.: “PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach” z Grzegorzem Hajdukiem, prezesem zarządu w agencji Huge Voice, profesorem na Uniwersytecie Rzeszowskim o sposobach jak dobrze, szybko i gdzie robić PR modelu biznesowego a także jak kreować wizerunek startupu. Rozmowę, którą prowadziła Aleksandra Chylak z Koła Naukowego PR, można obejrzeć tutaj ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU
Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify:CLICK
Soundcloud:CLICK