Polityka różnorodności to przyszłość, a nie standard w budowaniu wizerunku pracodawcy. Jakie wspólne projekty realizują działy komunikacji i HR? Studenci z Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim przygotowali podcast po spotkaniu Akademii PRawdziwy PR o employer brandingu.
Autentyczne budowanie wizji miejsca pracy przez pracodawcę, czy tworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi pracownika są częścią skutecznego employer brandingu.
- Czym różni się employer branding od employee advocacy?
- Jak bardzo firmy potrzebują działań z obszaru EB?
Na przykładach najciekawszych kampanii Rafał Zęgota opowiedział, jak firmy kreują wizerunek pożądanego pracodawcy i jaka jest tu rola komunikacji wewnętrznej, a także o tym, jak bardzo istotny jest sposób, w jaki prezentujemy się w sieci.
Na te i inne tematy studenci Koła Naukowego PR na UW rozmawiali 14 kwietnia z Rafałem Zęgotą, profesjonalistą z zakresu employer brandingu. ZOBACZ NAGRANIE Z WEBINARU
Dodatkowo w nowym odcinku podcastu słuchacze dowiedzą się więcej o aspektach employer brandingu - czy w interesie pracodawcy jest pomoc pracownikowi w budowaniu marki osobistej? Czy usuwanie treści publikowanych w internecie może chronić markę osobistą? Ewa Grabek i Anna Bukowska, członkinie Koła Naukowego PR na UW rozmawiają o tym, jak łączy się kreowanie marki osobistej z marką firmy, a także o tym, jak zaopiekować się pracownikiem.
Montaż: Agata Nowotnik
Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify: CLICK
Soundcloud: CLICK