PRawdziwy podcast #3 - "PR do misji specjalnych!"

PRawdziwy podcast #3 - "PR do misji specjalnych!"

Influencerów spotykamy na każdym kroku - również w wojsku! I dobrze, bo nawet broń potrzebuje dobrego PR-u. Studenci z Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim przygotowali podcast po spotkaniu Akademii PRawdziwy PR o PR branży zbrojeniowej.

Branża zbrojeniowa to sektor bardzo ważny dla funkcjonowania państwa i jego bezpieczeństwa. Ze względu na wrażliwość materii działania PR w tym obszarze różnią się od tych z sektora cywilnego. 

  • W jakim celu i w jaki sposób komunikują firmy branży zbrojeniowej, jednostki wojskowe i służby mundurowe? 
  • Czy można zainteresować media produkcją amunicji lub poprzez działania influencerów wpłynąć na podpisanie umowy zakupu wozów bojowych dla wojska? 
  • Czy kryzysy dotykają również ten sektor? 

Na te i inne tematy studenci Koła Naukowego PR na UW rozmawiali 24 marca z Sylwią Kuligowską - dyrektor zarządzającą SCOPE PR, która specjalizuje się w obsłudze PR podmiotów sektora defence oraz security. ZOBACZ NAGRANIE WEBINARU

Marketingowcy zajmujący się tym sektorem powinni jednak uważać na specyficzny żargon, który może zmylić każdego. W ustach żołnierzy “adidasy”, “McDonalds” czy “dziennikarz” znaczą coś zupełnie innego niż dla nas. O tym, czym jeszcze potrafi zaskakiwać ta praca, rozmawiają w podcaście PRawdziwy Podcast członkowie Koła Naukowego PR na UW: Ewa Grabek i Szymon Łagowski.

 

Gdzie można posłuchać podcastu?
Spotify: CLICK
Soundcloud: CLICK
 
Montaż: Agata Nowotnik
 
drukuj