Influencerów spotykamy na każdym kroku - również w wojsku! I dobrze, bo nawet broń potrzebuje dobrego PR-u. Studenci z Koła Naukowego PR na Uniwersytecie Warszawskim przygotowali podcast po spotkaniu Akademii PRawdziwy PR o PR branży zbrojeniowej.
Branża zbrojeniowa to sektor bardzo ważny dla funkcjonowania państwa i jego bezpieczeństwa. Ze względu na wrażliwość materii działania PR w tym obszarze różnią się od tych z sektora cywilnego.
- W jakim celu i w jaki sposób komunikują firmy branży zbrojeniowej, jednostki wojskowe i służby mundurowe?
- Czy można zainteresować media produkcją amunicji lub poprzez działania influencerów wpłynąć na podpisanie umowy zakupu wozów bojowych dla wojska?
- Czy kryzysy dotykają również ten sektor?
Na te i inne tematy studenci Koła Naukowego PR na UW rozmawiali 24 marca z Sylwią Kuligowską - dyrektor zarządzającą SCOPE PR, która specjalizuje się w obsłudze PR podmiotów sektora defence oraz security. ZOBACZ NAGRANIE WEBINARU
Marketingowcy zajmujący się tym sektorem powinni jednak uważać na specyficzny żargon, który może zmylić każdego. W ustach żołnierzy “adidasy”, “McDonalds” czy “dziennikarz” znaczą coś zupełnie innego niż dla nas. O tym, czym jeszcze potrafi zaskakiwać ta praca, rozmawiają w podcaście PRawdziwy Podcast członkowie Koła Naukowego PR na UW: Ewa Grabek i Szymon Łagowski.