Jak skutecznie budować wizerunek wpływowej kobiety w mediach ? (Webinarium)
Kim jest wpływowa kobieta i jak dba o swój wizerunek? Czy sukces kobiet zależy od zainteresowania mediów, czy może to kobiety sukcesu przyciągają ich uwagę? Czy media pomagają w kreowaniu wizerunku wpływowych kobiet?
Odpowiedzi na te i inne pytania próbuje znaleźć odpowiedź Klub Personal PR i PR Gwiazd w swoim nowym cyklu paneli on-line, zatytułowanym „Droga do sukcesu - wizerunek wpływowych kobiet”. Gościem specjalnym pierwszego spotkania (9 grudnia 2020 r.) była Joanna Przetakiewicz - założycielka i dyrektor kreatywna domu mody „La Mania” oraz wpływowa kobieta z rankingów Wprost i Forbes. Rankingi wpływowych kobiet publikowane przez te tygodniki stały się inspiracją do organizacji tego cyklu rozmów na temat roli mediów w kreowaniu wizerunku znanych i znaczących kobiet w Polsce, a także do badań na ten temat realizowanych wśród dziennikarzy. Zaproszenie do grona panelistek pierwszego spotkania przyjęły Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna „Businesswoman & life” oraz Alina Stasiak, specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Debatę poprowadziła Emilia Zakrzewska, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Grudniowe spotkanie było pierwszym spotkaniem z tego cyklu, do udziału w którym Klub Personal PR i PR Gwiazd zapraszać będzie wpływowe kobiety, dziennikarzy i ekspertów zajmujących się kreowaniem wizerunku i budowaniem marki osobistej osób publicznych.