Jak skutecznie budować wizerunek wpływowej kobiety w mediach ? (Webinarium)

Jak skutecznie budować wizerunek wpływowej kobiety w mediach ? (Webinarium)

Kim jest wpływowa kobieta i jak dba o swój wizerunek? Czy sukces kobiet zależy od zainteresowania mediów, czy może to kobiety sukcesu przyciągają ich uwagę? Czy media pomagają w kreowaniu wizerunku wpływowych kobiet?

 Odpowiedzi na te i inne pytania próbuje znaleźć odpowiedź Klub Personal PR i PR Gwiazd w swoim nowym cyklu paneli on-line, zatytułowanym Droga do sukcesu - wizerunek wpływowych kobiet. Gościem specjalnym pierwszego spotkania (9 grudnia 2020 r.) była Joanna Przetakiewicz - założycielka i dyrektor kreatywna domu mody La Mania oraz wpływowa kobieta z rankingów Wprost i Forbes. Rankingi wpływowych kobiet  publikowane przez te tygodniki stały się inspiracją do organizacji tego cyklu rozmów na temat roli mediów w kreowaniu wizerunku znanych i znaczących kobiet w Polsce, a także do badań na ten temat realizowanych wśród dziennikarzy. Zaproszenie do grona panelistek pierwszego spotkania przyjęły Elżbieta Jeznach, redaktor naczelna Businesswoman & life oraz Alina Stasiak, specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Debatę poprowadziła Emilia Zakrzewska, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Grudniowe spotkanie było pierwszym spotkaniem z tego cyklu, do udziału w którym Klub Personal PR i PR Gwiazd zapraszać będzie wpływowe kobiety, dziennikarzy i ekspertów zajmujących się kreowaniem wizerunku i budowaniem marki osobistej osób publicznych.

drukuj