Goście PSPR Day 2022

 

RB zdjecie

Rafał Boczkowski

Partner w Neumann Executive

 

Absolwent studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa. Rafał ma ponad 20-letnie
doświadczenie zawodowe w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej, zarówno jako Executive
Search Consultant, jak i Lider HR.
Zakres doświadczenia Rafała obejmuje wspieranie klientów we wszystkich sektorach w obszarze
Executive Search i Leadership Development. Realizował także projekty związane z rozwojem i oceną
potencjału zespołów w międzynarodowych organizacjach oraz audytów i szkoleń HR. Rafał dołączył
do Neumann Executive w 2022 r. jako Partner.

Wcześniej Rafał zdobywał doświadczenie w innych
organizacjach Executive Search oraz w rolach HR w dużych międzynarodowych organizacjach. Był
odpowiedzialny m.in. za takie projekty jak HR Outsourcing w IBM BTO, konsolidacja i restrukturyzacja
procesów HR w Avon.


Prywatnie mąż i tata  dwójki dzieci, właściciel dwóch psów. W wolnych chwilach bardzo aktywnie wspierający
syna w jego hobby – koszykówce, sam będąc aktywnym zawodnikiem innej dyscypliny sportu – MTB i
squasha.

linkedin-icon48.pngRafał Boczkowski

Wiktor Burdziuk - Wiceprezes SKNu PRyzmat

Wiktor Burdziuk

 
Student trzeciego roku ekonomii ze specjalizacji Publicystyka ekonomiczna i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Wiceprezes Studenckiego Koła Naukowego PRyzmat pod opieką dr. inż. Marcina Leszczyńskiego oraz dr. Aleksandry Rabczun. 
 
Od 2020 roku aktywny członek SKNu PRyzmat, koordynator sekcji, a od tego roku również wiceprezes w zarządzie koła. W ramach swojej działalności przeprowadził badania na temat ekonomii behawioralnej, a wyniki opublikował w formie pracy naukowej na łamach czasopisma ekonomicznego „Challenger”.
sebastian bykowski

Sebastian Bykowski

Prezes Zarządu PSMM Monitoring & More

 

Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Diamentu Forbesa 2022. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze.

Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Doradca biznesowy oraz członek rad nadzorczych firm.

Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations oraz nagrodą SAPR im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR.


Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z zarządzaniem informacją w biznesie, efektywnością działań komunikacyjnych i marketingowych, monitoringiem mediów oraz zmianami na rynku mediów na studiach MBA, uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Ma dwie córki, jest miłośnikiem muzyki, fotografii i podróży.

 

linkedin-icon48.pngSebastian Bykowski

Eryka Ciesielska pion

Eryka Ciesielska

Studentka Uniwersytetu Warszawskiego

 Junior Account Manager w agencji 2koma7. Zajmuje się głównie komunikacją dla marek z obszaru lifestyle & beauty. Studiuje dziennikarstwo i medioznastwo II stopnia na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła licencjat na tym samym kierunku ze specjalizacją PR i marketing medialny.

Członkini Koła Naukowego pod opieką Łukasza Przybysza.

linkedin-icon48.png Eryka Ciesielska

dziewięcki Szymon

Szymon Dziewięcki

Od 4 lat związany z branżą public relations. Obecnie w agencji SEC Newgate CEE, gdzie jako consultant wspiera koncern TVN Warner Bros. Discovery w obszarze komunikacji korporacyjnej i public affairs. W przeszłości pracował dla branży biotechnologicznej, a także wspierał przedsiębiorstwa medialne w realizacji strategii komunikacyjnych w procesach fuzji i przejęć.

Zwycięzca pierwszej polskiej edycji The Next Gen of PR, brązowy medalista ICCO Next Gen PR World Cup. Zwycięzca konkursu Young Creatives Cannes 2022 w kategorii PR. Uczestnik finałów Young Lions Competition w Cannes. ​
  ​
Jest założycielem największej w Polsce organizacji zrzeszającej młodych specjalistów PR, studentów kierunków PR-owych i marketingowych oraz młodych naukowców działających w obszarze nauk o komunikowaniu i mediach – Koła Naukowego Public Relations UW. ​

linkedin-icon48.png Szymon Dziewięcki

Ewa Grabek

Ewa Grabek

Zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Next Gen of PR, brązowa medalistka 2022 ICCO Next-Gen PR World Cup. Zwyciężczyni kategorii PR w Young Creatives Cannes 2022, uczestniczka Young Lions Cannes.

Specjalistka PR od 2018 r. Wspierała marki osobiste polskich olimpijczyków. Posiada doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, content marketingu i projektach CSR-owych.

Współzałożycielka Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadząca “PRawdziwego Podcastu”, koordynatorka projektu "PRawdziwy PR Akademia" we współpracy z PSPR. Członkini Fundacji Equaversity i Stowarzyszenia Lepsze Jutro.

linkedin-icon48.png Ewa Grabek

Anna Miotk

dr Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim.

Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Agata Nowotnik

Agata Nowotnik

Junior PR Manager w SEC Newgate Polska, prezeska Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego

Współautorka i realizatorka podcastów związanych z komunikacją, budowaniem wizerunku oraz marek osobistych (PRawdziwy Podcast, SECrety Public Relations, seria PRawdziwy Influencer).

Od dwóch lat zaangażowana w rozwój i prace Koła Naukowego Public Relations UW - organizacji studenckiej działającej pod patronatem merytorycznym PSPR.

W SEC Newgate Polska zajmuje się realizowaniem strategii budowania wizerunku poprzez działania z zakresu komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz media relations.

linkedin-icon48.png Agata Nowotnik

palak tomasz

Tomasz Palak

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie.

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH.

Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki "Internet a prawo - jak się nie potknąć?". Prywatnie gitarzysta.

linkedin-icon48.pngTomasz Palak

stępień magdalena

Magdalena Stępień

Influencer manager i niezależna konsultantka marketingu.

Łączy perspektywę twórcy internetowego, agencji reklamowej i klienta. Zajmuje się projektowaniem strategii wizerunkowych i marketingowych oraz ich egzekucją.

Tworzyła i współtworzyła kampanie wizerunkowe oraz sprzedażowe z udziałem influencerów m.in. dla firm: Allegro, Próchnik, Soho Factory, STABILO, WaterWipes, Vuokkoset, Jutro Medical, Cztery Szpaki, Mięta Design.

linkedin-icon48.png Magdalena Stępień