Rafał BoczkowskiPartner w Neumann Executive
Absolwent studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa. Rafał ma ponad 20-letnie Wcześniej Rafał zdobywał doświadczenie w innych
|
Rafał BoczkowskiPartner w Neumann Executive
Absolwent studiów podyplomowych Akademii Psychologii Przywództwa. Rafał ma ponad 20-letnie Wcześniej Rafał zdobywał doświadczenie w innych
|
Wiktor BurdziukStudent trzeciego roku ekonomii ze specjalizacji Publicystyka ekonomiczna i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Wiceprezes Studenckiego Koła Naukowego PRyzmat pod opieką dr. inż. Marcina Leszczyńskiego oraz dr. Aleksandry Rabczun.
Od 2020 roku aktywny członek SKNu PRyzmat, koordynator sekcji, a od tego roku również wiceprezes w zarządzie koła. W ramach swojej działalności przeprowadził badania na temat ekonomii behawioralnej, a wyniki opublikował w formie pracy naukowej na łamach czasopisma ekonomicznego „Challenger”.
|
Sebastian BykowskiPrezes Zarządu PSMM Monitoring & More
Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Diamentu Forbesa 2022. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu. Doradca biznesowy oraz członek rad nadzorczych firm. Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations oraz nagrodą SAPR im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR.
Ma dwie córki, jest miłośnikiem muzyki, fotografii i podróży.
|
Eryka CiesielskaStudentka Uniwersytetu Warszawskiego Junior Account Manager w agencji 2koma7. Zajmuje się głównie komunikacją dla marek z obszaru lifestyle & beauty. Studiuje dziennikarstwo i medioznastwo II stopnia na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła licencjat na tym samym kierunku ze specjalizacją PR i marketing medialny. Członkini Koła Naukowego pod opieką Łukasza Przybysza. |
Szymon DziewięckiOd 4 lat związany z branżą public relations. Obecnie w agencji SEC Newgate CEE, gdzie jako consultant wspiera koncern TVN Warner Bros. Discovery w obszarze komunikacji korporacyjnej i public affairs. W przeszłości pracował dla branży biotechnologicznej, a także wspierał przedsiębiorstwa medialne w realizacji strategii komunikacyjnych w procesach fuzji i przejęć. |
Ewa GrabekZwyciężczyni pierwszej polskiej edycji Next Gen of PR, brązowa medalistka 2022 ICCO Next-Gen PR World Cup. Zwyciężczyni kategorii PR w Young Creatives Cannes 2022, uczestniczka Young Lions Cannes. Specjalistka PR od 2018 r. Wspierała marki osobiste polskich olimpijczyków. Posiada doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, content marketingu i projektach CSR-owych. Współzałożycielka Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadząca “PRawdziwego Podcastu”, koordynatorka projektu "PRawdziwy PR Akademia" we współpracy z PSPR. Członkini Fundacji Equaversity i Stowarzyszenia Lepsze Jutro. |
dr Anna MiotkOd 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl. |
Agata NowotnikJunior PR Manager w SEC Newgate Polska, prezeska Koła Naukowego Public Relations Uniwersytetu Warszawskiego Od dwóch lat zaangażowana w rozwój i prace Koła Naukowego Public Relations UW - organizacji studenckiej działającej pod patronatem merytorycznym PSPR. W SEC Newgate Polska zajmuje się realizowaniem strategii budowania wizerunku poprzez działania z zakresu komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej oraz media relations. |
Tomasz PalakRadca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki "Internet a prawo - jak się nie potknąć?". Prywatnie gitarzysta. |
Magdalena StępieńInfluencer manager i niezależna konsultantka marketingu. Łączy perspektywę twórcy internetowego, agencji reklamowej i klienta. Zajmuje się projektowaniem strategii wizerunkowych i marketingowych oraz ich egzekucją. Tworzyła i współtworzyła kampanie wizerunkowe oraz sprzedażowe z udziałem influencerów m.in. dla firm: Allegro, Próchnik, Soho Factory, STABILO, WaterWipes, Vuokkoset, Jutro Medical, Cztery Szpaki, Mięta Design. |