PSPR Day

Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i podsumowanie najlepszych wybranych case'ów oraz sukcesów wizerunkowych firm i instytucji.
 

PSPR Day 2017 w Warszawie - podsumowanie

Konferencja PSPR Day odbyła się 25 maja w Spectra Development w Warszawie. Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations to podsumowanie najlepszych wybranych case'ów oraz sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w ostatnim czasie. Patronem głównym wydarzenia był Instytut Monitorowania Mediów i PRoto.pl.

Spotkanie było okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów. Wśród nich były osoby reprezentujące Zarząd i Radę Nadzorczą PSPR: dr Krystian Dudek (Instytut Publico), Andrzej Pomarański (Modern Corp.), Emilia Zakrzewska-Koszel, Katarzyna Domańska, Jan Matysik (Cumulus PR) oraz eksperci, dziennikarze i influencerzy: Bartosz Węglarczyk (Onet.pl), Tomek Tomczyk (Jason Hunt), dr Anna Miotk (ekspertka ds. PR), Adam Łaszyn (Alert Media Communications), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute) czy Kamil Bolek (indaHash).

„Dyskusja o bieżących wyzwaniach branży PR i najciekawszych case’ach w wykonaniu cenionych specjalistów to najlepsza forma promocji wiedzy z zakresu PR-u, za co czujemy się odpowiedzialni. Dotkniemy wielu tematów, które budzą emocje i zainteresowanie, tych najbardziej aktualnych i tych ponadczasowych, lokalnych i globalnych. Przygotowaliśmy bogaty program, który odnosi się do bieżącej sceny komunikacyjnej w kraju i za granicą” – zapowiada dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Pełna relacja z konferencji PSPR Day 2017 znajduje się na stronie proto.pl: http://www.proto.pl/aktualnosci/koniec-pr-jaki-znamy-relacja-z-pspr-day-2017

PR Day 2011 w Bydgoszczy - podsumowanie

5 maja 2011 roku Wyższa Szkoła Gospodarki i Polskie Stowarzyszenie Public Relations zorganizowały 1. PR DAY w Bydgoszczy. To wydarzenie miało wyjątkowo prospołeczny charakter, bo adresowane było przede wszystkim do tych, którzy z różnych przyczyn (finansowych, lokalizacyjnych, środowiskowych) nie mają możliwości, aby samodzielnie i profesjonalnie realizować działania z obszaru PR.

PR DAY w Bydgoszczy to bezpłatne, otwarte dla NGO, samorządów, szkół oraz instytucji społecznych, całodzienne warsztaty. Całość podzielona została na trzy moduły tematyczne, które pozwoliły na dyskusję o tym, czym są współczesne, odpowiedzialne relacje publiczne i skuteczna komunikacja.

Rzetelne PR to wartość, której upowszechnianie jest szczególnie istotne dla PSPR, stowarzyszenia, które dbałość o etykę zawodową uczyniło jednym ze swoich celów misyjnych. Prowadzenie bezpłatnych warsztatów i szkoleń, inicjowanie działań o charakterze społecznym i publicznie pożytecznym, znakomicie wpisuje się również w obszar Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, Wyższej Szkoły Gospodarki. PR DAY w Bydgoszczy to nasze wspólne przedsięwzięcie. Jak się okazało interesujące również dla profesjonalistów, o czym świadczyła lista naszych gości, wśród których znaleźli się rzecznicy prasie najważniejszych instytucji w regionie.

Gościem specjalnym PR DAY był Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Szymon Sikorski. Wszyscy trenerzy, wykładowcy i paneliści pracowali tego dnia pro bono. Nawet Ci, którzy przyjechali z odległego Rzeszowa czy Wrocławia na własny koszt.