PRAWDZIWY PR - Akademia

Cele i założenia projektu PRawdziwy PR

 

prawdziwy pr akademiaAkademia PRawdziwy PR ma na celu propagowanie wiedzy z zakresu public relations i etycznych postaw w tej dziedzinie. Polega na organizowaniu bezpłatnych webinarów i wykładów poświęconych tematyce PR. Do udziału w projekcie zapraszane są uczelnie wyższe, eksperci PSPR, Stowarzyszenia Agencji PR, przedstawiciele branży PR i studenci. Każdy, kto chce dowiedzieć się czym jest PRawdziwy PR może wziąć udział w bezpłatnym webinarium.

 

 

 

  

“W ostatnim czasie obserwujemy liczne nadużycia związane z błędnym pojmowaniem public relations. Wiele osób nie wie na czym właściwie polega praca PR-owców, a ponieważ nie znajduje odpowiedzi na to pytanie zaczyna wierzyć w funkcjonujące mity na temat branży. Dlatego postanowiliśmy w 2021 uruchomić cykl 16 webinariów poświęconych tematyce public relations, w której udział wezmą eksperci PSPR i SAPR oraz koła naukowego Public Relations UW. Cykl webinarów będzie realizowany przez cały 2021 rok i skierowany jest zarówno do profesjonalistów public relations, jak i do studentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w tej branży. Projekt już teraz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i jesteśmy szczęśliwi, że istnieje wśród naszych członków tak duża chęć dzielenia się wiedzą. Jest to także pierwszy wspólny projekt realizowany we współpracy z SAPR oraz kołem naukowym Public Relations UW - komentuje Emilia Zakrzewska, wiceprezes PSPR oraz inicjatorka projektu.  

 

"Edukacja z zakresu świadczenia profesjonalnych usług public relations to jeden z kluczowych aspektów działalności SAPR, dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na współpracę przy tym projekcie. Uczestnicy webinarów będą mieć możliwość nie tylko poznania meandrów profesjonalnej komunikacji, ale także porozmawiać z właścicielami agencji PR o standardach obsługi klientów. Ta wiedza może być szczególnie przydatna dla osób, które swoją przyszłość wiążą z pracą w zespołach agencyjnych.” - powiedziała Karolina Borkowska - Bylicka, członek zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. 

 

Lista webinarów 

Webinaria będą prowadzone przez stronę https://live.polskipr.pl

  1. Jak epidemia wpłynęła na działania PR-owe w sektorze kultury i w event marketingu? 
  2. Zastosowanie TikToka w działaniach PR-owych - czy ma to sens? Przyszłość TikToka 
  3. Ile jest HR-u w PR-rze i PR-u w HR-ze?
  4. Kreowanie wizerunku polityka. Techniki, metody, przykłady
  5. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych 
  6. PR osobisty z perspektywy PR-owca. Z jakimi wyzwaniami trzeba się mierzyć budując markę osobistą? 
  7. Skuteczne komunikowanie na LinkedInie 
  8. Influencer marketing - skuteczne wykorzystanie i nowe trendy 
  9. Organizacja wydarzeń w branży motoryzacyjnej i prowadzenie działań PR z nimi związanych 
  10. Kontakty PR-owców z mediami. Media relations - szanse i zagrożenia 
  11. Content marketing w skutecznym komunikowaniu 
  12. Komunikacja wewnętrzna. Dlaczego jest tak ważnym elementem zarządzania organizacją? 
  13. PR Mody
  14. Jak w Polsce działa public affairs? Lobbying, public affairs, a PR
  15. PR w sektorze obrony i bezpieczeństwa 
  16. PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?