Cele i założenia projektu PRawdziwy PR
Akademia PRawdziwy PR ma na celu propagowanie wiedzy z zakresu public relations i etycznych postaw w tej dziedzinie. Polega na organizowaniu bezpłatnych webinarów i wykładów poświęconych tematyce PR. Do udziału w projekcie zapraszane są uczelnie wyższe, eksperci PSPR, Stowarzyszenia Agencji PR, przedstawiciele branży PR i studenci. Każdy, kto chce dowiedzieć się czym jest PRawdziwy PR może wziąć udział w bezpłatnym webinarium.
“W ostatnim czasie obserwujemy liczne nadużycia związane z błędnym pojmowaniem public relations. Wiele osób nie wie na czym właściwie polega praca PR-owców, a ponieważ nie znajduje odpowiedzi na to pytanie zaczyna wierzyć w funkcjonujące mity na temat branży. Dlatego postanowiliśmy w 2021 uruchomić cykl 16 webinariów poświęconych tematyce public relations, w której udział wezmą eksperci PSPR i SAPR oraz koła naukowego Public Relations UW. Cykl webinarów będzie realizowany przez cały 2021 rok i skierowany jest zarówno do profesjonalistów public relations, jak i do studentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę w tej branży. Projekt już teraz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem i jesteśmy szczęśliwi, że istnieje wśród naszych członków tak duża chęć dzielenia się wiedzą. Jest to także pierwszy wspólny projekt realizowany we współpracy z SAPR oraz kołem naukowym Public Relations UW - komentuje Emilia Zakrzewska, wiceprezes PSPR oraz inicjatorka projektu.
"Edukacja z zakresu świadczenia profesjonalnych usług public relations to jeden z kluczowych aspektów działalności SAPR, dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na współpracę przy tym projekcie. Uczestnicy webinarów będą mieć możliwość nie tylko poznania meandrów profesjonalnej komunikacji, ale także porozmawiać z właścicielami agencji PR o standardach obsługi klientów. Ta wiedza może być szczególnie przydatna dla osób, które swoją przyszłość wiążą z pracą w zespołach agencyjnych.” - powiedziała Karolina Borkowska - Bylicka, członek zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
Lista webinarów
Webinaria będą prowadzone przez stronę https://live.polskipr.pl
- Jak epidemia wpłynęła na działania PR-owe w sektorze kultury i w event marketingu?
- Zastosowanie TikToka w działaniach PR-owych - czy ma to sens? Przyszłość TikToka
- Ile jest HR-u w PR-rze i PR-u w HR-ze?
- Kreowanie wizerunku polityka. Techniki, metody, przykłady
- Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych
- PR osobisty z perspektywy PR-owca. Z jakimi wyzwaniami trzeba się mierzyć budując markę osobistą?
- Skuteczne komunikowanie na LinkedInie
- Influencer marketing - skuteczne wykorzystanie i nowe trendy
- Organizacja wydarzeń w branży motoryzacyjnej i prowadzenie działań PR z nimi związanych
- Kontakty PR-owców z mediami. Media relations - szanse i zagrożenia
- Content marketing w skutecznym komunikowaniu
- Komunikacja wewnętrzna. Dlaczego jest tak ważnym elementem zarządzania organizacją?
- PR Mody
- Jak w Polsce działa public affairs? Lobbying, public affairs, a PR
- PR w sektorze obrony i bezpieczeństwa
- PR dla startupu, czyli jak startup może zaistnieć w mediach?