Witamy nowych członków!

Witamy nowych członków!

Witamy na pokładzie nowych członków i członkinie PSPR!

W ostatnich dniach dołączyli do nas:

Piotr Kozicki

Specjalista komunikacji i PR. Od zakończenia studiów związany PR ubezpieczeniowym. Zafascynowany mechanizmami budowania wizerunku i relacji z mediam oraz sposobami popularyzowania wiedzy o ubezpieczeniach, finansach osobistych i emerytalnych (brał udział w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacji startu jednego z większych PPK na rynku). Obecnie szlify zdobywa w UNIQA.

WWW - Piotr Kozicki

1561814619154

Konrad Zalas 

Rzecznik prasowy Polska Press Grupy. Na co dzień mieszka w Katowicach, skąd prowadzi biuro prasowe oraz koordynuje działania PR jednej z największych firm medialno-technologicznych w Polsce. Obecnie, według dostępnych danych, jest najmłodszym rzecznikiem prasowym wśród rzeczników prasowych czołowych spółek medialnych w kraju. Z branżą PR związany jest od ponad ośmiu lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywał w agencjach PR-owych i marketingowych zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego. 

WWW - Konrad Zalas

biuro prasowe

Piotr Błaszczyk

Szef zespołu komunikacji oraz rzecznik prasowy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, w którym pracuje od 2020 roku. Odpowiada za planowanie działań komunikacyjnych na szczeblu centralnym i współkreuje komunikację na szczeblu wojewódzkim w sytuacjach kryzysowych. Współpracuje z instytucjami rządowymi, międzynarodowymi i organizacjami pozarządowymi. Reprezentuje Polskę w najważniejszych ćwiczeniach i warsztatach dotyczących komunikacji kryzysowej i zarządzania kryzysowego w ramach NATO i UE. Współtwórca pierwszego polskiego poradnika przygotowującego obywateli na czas kryzysu i wojny – „Bądź gotowy”.

Entuzjasta komunikacji ryzyka. Nadaje kształt treściom SMS-ów wysyłanych w ramach Alertu RCB do milionów Polaków.

WWW - Piotr Błaszczyk

Piotr Błaszczyk

Natalia Ostrowska

Specjalistka ds. marketingu, komunikacji i public relations z ponad siedmioletnim doświadczeniem w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych, prowadzeniu kampanii marketingowych B2B i B2C oraz budowaniu relacji z mediami. Wspierała rozwój marek zarówno w sektorze instytucjonalnym, jak i wśród małych i średnich przedsiębiorstw, skutecznie łącząc podejście strategiczne z kreatywnością i analizą danych. Współpracowała z agencjami, redakcjami oraz organizacjami pozarządowymi, realizując projekty z zakresu promocji, content marketingu i wizerunku marki. Zaangażowana w inicjatywy kulturalne i edukacyjne wspierające rozwój komunikacji w przestrzeni publicznej.


WWW - Natalia Ostrowska

1738150162862

Marlena Jarzęcka

Obecnie związana z firmą Trakcja S.A., gdzie rozwijam swoje kompetencje w obszarze komunikacji, public relations i Employer Brandingu. Z pasją podchodzę do budowania wizerunku organizacji, dbając o spójność przekazu i skuteczną komunikację zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Moje doświadczenie zawodowe obejmuje również wieloletnią pracę w sprzedaży oraz prowadzenie złożonych projektów biznesowych i komunikacyjnych. 

Dzięki połączeniu doświadczenia sprzedażowego, zarządzania projektami oraz PR, potrafię skutecznie łączyć cele biznesowe z potrzebami komunikacyjnymi. Dołączyłam do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, aby poszerzać swoją wiedzę, dzielić się doświadczeniami i inspirować się najlepszymi praktykami branżowymi.

 
1744876587901

Grzegorz Miecznikowski

Martkere, ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji i PR. Mentor biznesowy. Od 2015  uznawany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 25000 osób z komunikacji, sprzedaży i marketingu. Prowadzi cykliczne webinary i live'y, jest autorem kilku e-booków oraz kilkuset artykułów eksperckich. Preleguje i szkoli w Polsce i za granicą. Po godzinach zajmuje się aktywizmem i wspiera walkę o prawa człowieka. Jest, m.in współautorem poradnika dla mediów o języku inkluzywnym "Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIA+", a także badania "Ile warta jest tęczowa złotówka?". Studiował Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Mieszkał i pracował m.in. w Londynie, Kijowie i Brukseli.

 
DSC09010

Cezary Nowak

Doświadczony manager w obszarze komunikacji i public relations, który wyróżnia się pasją do budowania wizerunku marki, wizją i umiejętnościami przywódczymi. Obecnie Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations. W przeszłości wspierał i doradzał podmiotom Public Relations na polskim rynku. Związany był także z firmami transportowymi, w których odpowiadał m.in. za budowę strategii krótko- i długoterminowych, komunikację strategii rozwoju, a także pozycjonowanie przedstawicieli firmy. Pełnił m.in. funkcje Rzecznika Prasowego, Zastępcy Dyrektora Biura Marketingu i Komunikacji oraz Dyrektora Biura Komunikacji. Wcześniej zaś prowadził fundację działającą na rzecz lokalnych społeczności. Jest absolwentem studiów magisterskich na kierunku Filologia Polska na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu Public Relations, organizowanych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

1700577523485

Michał Pawlaczek

Zdobywał doświadczenie w obszarze komunikacji i budowania wizerunku marek, realizując projekty z zakresu analizy potrzeb odbiorców oraz optymalizacji obecności firm w środowisku cyfrowym. Współpracował z różnymi organizacjami, wspierając działania komunikacyjne i dbając o spójność przekazu oraz jego dopasowanie do konkretnych grup docelowych.

Obecnie rozwija swoje kompetencje we współpracy z pracownią ceramiki artystycznej, gdzie odpowiada za budowanie strategii marki i tworzenie narracji wspierającej autentyczność oraz emocjonalny charakter marki. W pracy szczególnie interesuje go rola storytellingu, zarządzania wizerunkiem i budowania relacji między marką a jej otoczeniem. Konsekwentnie rozwija się w kierunku strategii komunikacyjnych i brandingu, traktując je jako fundament skutecznej i odpowiedzialnej komunikacji.

 

drukuj