Poznaj nowych Członków i Członkinie PSPR!

Poznaj nowych Członków i Członkinie PSPR!

Z ogromną radością witamy w naszym gronie nowych specjalistów ds. public relations z różnorodnych sektorów, którzy przybywają do nas z bogatym, branżowym doświadczeniem.

Jesteśmy szczęśliwi, że nasza społeczność się rozrasta.

Poznajcie naszych nowo przyjętych członków PSPR!

 

Anna Szweda-Piguła

Ekspertka PR i komunikacji społecznej. Doświadczenie zdobywa nieustannie od 2008 r. Wieloletnia rzeczniczka prasowa, strateżka komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w instytucjach publicznych. Kompetentna w zakresie komunikacji kryzysowej, marketingu politycznego, terytorialnego oraz public affairs. 

Od 17 lat związana z samorządem, gdzie poświęca się działaniom wizerunkowym, promocyjnym, informacyjnym i budowaniu szeroko rozumianego dialogu społecznego. Przez kilkanaście lat tworzyła jako dziennikarka i redaktor naczelna lokalny miesięcznik społeczno-kulturalny. Wykładowczyni akademicka. Szkoli i doradza w zakresie prowadzenia konstruktywnego dialogu, kreowania wizerunku, wystąpień publicznych, tworzenia marki i spójnej komunikacji społecznej. Pasjonatka budowania strategii, zarządzania projektami, budowania zespołów, zarządzania nimi i relacjami w nich. Twórczyni i organizatorka różnorodnych wydarzeń.

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W pracy nastawiona na nieustanny rozwój, nowe wyzwania, nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów. Entuzjastka słowa i jego mocy.

LinkedIn - Anna Szweda-Piguła 

Anna Szweda-Piguła
 

Justyna Dąbrowska

Menedżer ds. Komunikacji PR i Rzecznik Prasowy z ponad 10-letnim doświadczeniem m.in. w obszarze planowania i wdrażania efektywnych strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym PR korporacyjnego, produktowego, kryzysowego, media relations oraz pracy w mediach o różnym profilu, projektów CSR, sponsoringowych i marketingowych, czy organizacji i prowadzenia eventów. Trener wystąpień medialnych i doradca komunikacyjny. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

LinkedIn - Justyna Dąbrowska

Justyna Dąbrowska fot (1)
 

Magdalena Kulesza

Doktor historii z wykształcenia, a zawodowo specjalizuje się w komunikacji i mediach. Od lat tworzy strategie content marketingowe, które nie tylko przyciągają uwagę odbiorców, ale także wspierają realizację celów biznesowych oraz budowanie reputacji marek. Działa na styku strategii, sustainability i treści. Szczególnie interesują ją zagadnienia związane z budowaniem spójnych, wyrazistych strategii marek, w których komunikacja jest integralną częścią tożsamości organizacji. Bliskie jest jej również art branding – podejście, w którym kultura, sztuka i estetyka stają się kluczowymi narzędziami budowania znaczenia marki i emocjonalnej więzi z odbiorcami.

Magdalena ma doświadczenie w komunikacji w sektorach energetycznym i finansowym, gdzie skuteczna narracja wymaga połączenia precyzji, empatii i strategicznego myślenia. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu ESG w biznesie, co pozwala jej lepiej rozumieć rolę odpowiedzialnej komunikacji w budowaniu wiarygodnych marek w dynamicznie zmieniającym się świecie.

LinkedIn - Magdalena Kulesza

1620283535144
 

Paweł Jurek

Rzecznik prasowy Banku Pekao S.A., ekspert media relations z doświadczeniem w administracji publicznej oraz w biznesie. Był rzecznikiem prasowym Ministerstwa Finansów. Kierował biurami prasowymi w Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Wcześniej przez 15 lat pracował w redakcjach radiowych i prasowych. Był m.in. redaktorem naczelnym Radia Plus Śląsk.  
 
Po pracy – od czasu do czasu – spiker sportowych wydarzeń i konferansjer.  
 
1615809183509
 

Kalina Stawiarz

Tworzy i wdraża strategie komunikacji korporacyjnej oraz PR 360° dla międzynarodowych marek.

Specjalizuje się w budowaniu wizerunku organizacji, zarządzaniu reputacją oraz skutecznych działaniach marketingowych – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Równolegle aktywnie rozwija firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju – tworzy strategie ESG i prowadzi kompleksowe działania.

LinkedIn - Kalina Stawiarz

1707141938020 (1)

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj