Valkea Media, jedna z wiodących agencji marketingowych 360° w Polsce, dołączyła do grona członków wspierających Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). To kolejny krok w konsekwentnym rozwoju agencji, która od 25 lat tworzy kompleksowe i wielokrotnie nagradzane kampanie marketingowe dla klientów z różnych branż.
Specjalizująca się w budowaniu długofalowych relacji między markami a ich odbiorcami, Valkea Media oferuje szeroki zakres usług – od tworzenia strategii komunikacyjnych, przez działania w obszarze digital marketingu, produkcji treści i zarządzania mediami społecznościowymi, po organizację wydarzeń i custom publishing. Zespół blisko 100 specjalistów, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, zdobył ponad 70 nagród branżowych, w tym prestiżowy tytuł Agencji Marketingowej Roku 2023 przyznany podczas PRCH Retail Awards.
Członkostwo Valkea Media w PSPR to potwierdzenie wysokich standardów działalności agencji w obszarze public relations, ale również okazja do dalszego rozwoju i wymiany doświadczeń z innymi liderami rynku.
– Cieszymy się, że dołączamy do grona członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Valkea Media od lat realizuje kompleksowe i nagradzane kampanie B2C i B2B. Członkostwo w PSPR to dowód uznania dla naszej pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea Media.
– Z radością witamy Valkea Media w naszej społeczności. Agencja ta od lat wyróżnia się wszechstronnym podejściem do komunikacji i wysokimi standardami w realizacji projektów PR i marketingowych. Wierzymy, że ich doświadczenie oraz innowacyjność w pracy na rzecz marek będą cennym wkładem w rozwój branży. Liczymy na aktywną współpracę i wspólne inicjatywy, które pozwolą nam jeszcze skuteczniej odpowiadać na zmieniające się wyzwania komunikacyjne i etyczne. Cieszymy się, że Valkea Media zdecydowała się na aktywną obecność w PSPR – to dla nas zaszczyt i ogromna wartość.
Wspierając działalność PSPR, Valkea Media zamierza aktywnie uczestniczyć w inicjatywach stowarzyszenia, dzielić się wiedzą oraz promować najwyższe standardy komunikacji i etyki zawodowej w public relations.