„Nieoczywiste Rozmowy o PR” to rozmowy, które prowadzą słuchacza nie tylko po meandrach branży PR, ale także pozwalają szerzej zrozumieć obszar komunikacji i relacji. Autorzy poruszają również takie tematy jak mentalność i osobowość lidera, budowanie marki czy ESG. Od teraz podcast ma swojego patrona. Zostało nim Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
Nie ma wątpliwości, że public relations to zjawisko, które dotyczy zarówno każdej organizacji, i osoby. Codziennie kształtowane są relacje, buduje się wizerunek i tworzone są strategie komunikacji, których efektem, często jest wpływ na otaczającą rzeczywistość. Rozmowy powstały z potrzeby opisu dziedziny Public Relations, jej aktorów, klientów i wyzwań.
PR to nie tylko branża – to konkretni ludzie, idee oraz nowe okoliczności cywilizacyjne i społeczne. Tysiące specjalistów w Polsce i na świecie, codziennie tworzy wartościową komunikację. PR-owiec opowiada historie i buduje pozycję liderów, ale broni też wykluczonych i stoi za wieloma społecznymi zmianami.
W podcastowym studiu pojawiają się eksperci z obszaru PR politycznego, sportowego, ubezpieczeniowego czy ESG. Przedstawiciele międzynarodowych korporacji czy własnych agencji lub marek. W podcaście jest także miejsce dla gości, którzy nie są rzecznikami prasowymi czy kierownikami komunikacji konkretnych przedsiębiorstw. Pomysłodawcy podcastu stawiają sobie za cel, aby w studiu pojawiali się także prezesi korporacji i małych firm, dziennikarze czy naukowcy.
Wśród gości silne przedstawicielstwo członkiń i członków PSPR.
Zapraszamy do słuchania.
Ważne linki:
https://www.youtube.com/channel/UCoxWi5bu4zmuFIekgcSbyAw