Poznaj nowych Członków i Członkinie PSPR!

Poznaj nowych Członków i Członkinie PSPR!

Z ogromną radością witamy w naszym gronie nowych specjalistów ds. public relations z różnorodnych sektorów, którzy przybywają do nas z bogatym, branżowym doświadczeniem.

Jesteśmy szczęśliwi, że nasza społeczność się rozrasta.

Poznajcie naszych nowo przyjętych członków PSPR!

 
image0

Piotr Daniluk

Od września 2024 roku rzecznik prasowy Polskiego Radia. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej i relacjach z mediami. Wcześniej związany ze StrategyWise oraz MSL gdzie realizował projekty komunikacyjne na rzecz firm z sektora telekomunikacyjnego, FMCG, logistyki i rolniczego. Przez trzy lata pełnił funkcję rzecznika prasowego Urzędu Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy.
 
Z wykształcenia prawnik i socjolog. W trakcie podyplomowych studiów dotyczących ESG. Zainteresowany stykiem społeczeństwa i technologii, OSINTem, kulturą terapeutyczną.
 
Prywatnie fan IDM, Cormaca McCarthy’ego warszawskiego rapu, filmów ze stajni A24 i Nicholasa Cage’a.
 
 
1731403171541

Justyna Orlikowska

Managerka PR z 14-letnim doświadczeniem w branży. Z wykształcenia polonistka ze specjalizacją medialną. W karierze zawodowej prowadziła kompleksowe projekty komunikacyjne dla polskich i międzynarodowych Klientów, zarówno w zakresie PR korporacyjnego, jak i produktowego, internal PR, zarządzania kryzysowego czy długofalowej obecności w nowych mediach. Wiodące branże: medyczna, FMCG, healthy lifestyle, beauty, energetyka, prawo. W portfolio ma działania dla takich marek i firm, jak: Dentons, Colian, Avon Operations Polska, FoodCare, Reo.pl, Zepter International Poland, ROS Designer Outlet shopping, ACCA, CGI, Solix, kliniki medyczne na terenie całej Polski. Obecnie w N42 Group, gdzie pracuje na stanowisku senior PR manager. 

Justyna Orlikowska - LinkedIn

 
N42 MichałPoręcki

Michał Poręcki

Doświadczony dziennikarz biznesowy i specjalista ds. public relations, specjalizujący się w tematyce nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Absolwent wydziałów Dziennikarstwa oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Jego artykuły i analizy ukazywały się m. in. w dzienniku „Życie”, tygodniku „Wprost” oraz miesięcznikach „Forbes”,  „Eurobuild CEE” i „Businessman.pl”.Autor programów ponad 30 konferencji z cykli „Forum Rynku Nieruchomości”, „Biurowce w Polsce”, „Polski Rynek Mieszkaniowy” oraz „Polish Real Estate Summit”. Wieloletni redaktor naczelny półrocznika „Biurowce w Polsce”. Aktualnie związany z agencją N42 Group, jest także korespondentem na Polskę międzynarodowego portalu nieruchomościowego Property-Forum.eu.

Główne obszary jego zainteresowań to media relations, PR korporacyjny i produktowy, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz pozycjonowanie ekspertów.  

Michał Poręcki - LinkedIn

 
1730905472231

Marta Pronobis

Board Member, Communication Expert w N42. To doświadczony ekspert ds. komunikacji z ponad 16-letnim doświadczeniem. Swoją wiedzę i umiejętności zostały wykorzystane w szerokim spektrum projektów komunikacyjnych, realizowanych dla firm z różnych sektorów. Szczególnie bliskie są jej branże budowlana, wyposażenia wnętrz oraz rolnicza, gdzie z sukcesem wspierała marki w budowaniu pozytywnego wizerunku oraz nawiązywaniu efektywnej komunikacji z otoczeniem.

W trakcie swojej kariery prowadziła kompleksowe kampanie PR-owe, które obejmowały zarówno działania produktowe, jak i employer branding, pomagając firmom w tworzeniu atrakcyjnych miejsc pracy oraz budowaniu silnych relacji z mediami, pracownikami i klientami. Jej doświadczenie w PR produktowym pozwala jej na precyzyjne dostosowanie strategii do specyfiki danego rynku.

Marta Pronobis - LinkedIn 

 
Sesja gotowe 9

Maciej Sztupek 

Od 9 lat aktywnie związany z branżą public relations, manager z doświadczeniem w marketingu i PR. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych i strategicznych kampanii komunikacyjnych, wspierających klientów z różnych sektorów w budowaniu silnych wizerunków firm, marek i produktów. Absolwent Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, na kierunkach Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Politologia, co pozwala mu łączyć solidne podstawy teoretyczne z praktycznym podejściem do komunikacji i zarządzania wizerunkiem. Jego doświadczenie i wiedza są fundamentem sukcesów, jakie odnosi, realizując złożone projekty PR i marketingowe. Dzięki umiejętnemu łączeniu strategii komunikacyjnych z potrzebami biznesowymi, pomaga przedsiębiorstwom osiągać założone cele rynkowe.

Maciej Sztupek - LinkedIn

 
1730749376707

Grzegorz Wilczek

Vice Prezes w N42 Group, gdzie odpowiada za strategię rozwoju agencji, działania wizerunkowe oraz new business. Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej, rozwoju brandów oraz tworzeniu strategii sprzedażowych. Doświadczenie zdobywał w mediach drukowanych oraz agencjach marketingowych, pracując między innymi z takimi markami jak Samsung, Citi Handlowy czy JCB.

Grzegorz Wilczek - LinkedIn

 
1594279905256

Natalia Wykrota 

Specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze public relations i komunikacji. Od 2018 roku pełni rolę PR Managera w Grupie WALK, gdzie skutecznie koordynuje projekty PR. Przez 6 lat i 8 miesięcy związana była z Forum Obywatelskiego Rozwoju, pełniąc funkcję PR & Communication Director oraz Managera New Media. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu komunikacją, budowaniu wizerunku organizacji i rozwijaniu strategii medialnych. Pracuje w Warszawie, specjalizując się w skutecznej komunikacji na rynku polskim.

Natalia Wykrota - LinkedIn

 
 
215284598 10226308378281878 589275361480485104 n (3)

Olga Lany

Olga Lany, PR menadżerka w agencji brandingowej Admind, menadżerka kultury i producentka z 18-letnim doświadczeniem w branży. Była rzeczniczką prasową i szefową działów PR Krakowskiego Festiwalu Filmowego i Teatru Groteska. 
Swoje zawodowe umiejętności rozwijała, pracując w miejskich instytucjach kultury, agencjach eventowych, a także jako liderka organizacji pozarządowych.
W swoich działaniach kieruje się wartościami, promując aktywne postawy społeczne i angażując się w obywatelskie ruchy miejskie. Pasjami i doświadczeniem od lat dzieli się ze słuchaczami studiów podyplomowych z obszaru zarządzania kulturą na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Olga Lany - LinkedIn

 
 
KalinaGierblinska

Kalina Gierblińska

Pracę na stanowisku rzecznika prasowego rozpoczęła 23 września br. Wcześniej, od 2014 roku, pracowała jako dziennikarka serwisu Medexpress.pl, a od 2015 roku pełniła funkcję prezesa Instytutu Komunikacji Zdrowotnej. W ramach działalności Instytutu prowadziła szkolenia z komunikacji interpersonalnej dla przedstawicieli sektora ochrony zdrowia oraz organizowała konferencje medyczne, w tym Kongres Patient Empowerment. W czasie wolnym nagrywa podcast miejski o Sopocie i angażuje się w działania Stowarzyszenia Sopot dla Ciebie, wspierające aktywizację mieszkańców miasta.

IMGL3892 colour(2)

Renata Stefanowska

Dyrektor, Departament Marketingu i Komunikacji Business Centre Club. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i zarządzaniu marką, na które złożyło się m.in. blisko 16 lat pracy w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej Mazars, gdzie była odpowiedzialna za strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie reputacją w Polsce. Przed dołączeniem do Mazars była odpowiedzialna za marketing w Calyon - polskim oddziale banku korporacyjnego i inwestycyjnego grupy Credit Agricole (obecnie Credit Agricole Bank Polska).

Od października 2022 r. kieruje Departamentem Komunikacji i Marketingu Business Centre Club, odpowiadając za komunikację marki oraz ofertę wartości istotnych dla członków Klubu.

Jest członkiem Sektorowej Rady ds Kompetencji – Komunikacja Marketingowa przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie, Thames Valley University w Londynie oraz London School of Public Relations. Biegle posługuje się jęz. angielskim i francuskim.

Renata Stefanowska - LinkedIn

 

Jeśli chcesz dołączyć do grona członków i członkiń Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego. Dołącz do naszej społeczności profesjonalistów, rozwijaj swoje kompetencje i współtwórz przyszłość branży PR. Formularz znajdziesz pod tym linkiem: https://polskipr.pl/wniosek.

 
 
 
 
 
drukuj