Michał Gmitruk Production to kolejny podmiot, który przystępuje do grona członków wspierających Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Jest to pierwsza firma w tym gronie, która specjalizuje się w produkcji contentu video, relacji filmowych i transmisji z wydarzeń dla szeroko rozumianego obszaru public relations.
- Jako wieloletni partner środowiska PR dołączam do Stowarzyszenia, aby być bliżej Was i dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości świata komunikacji. Chcę usłyszeć, jakie są Wasze potrzeby i jeszcze lepiej odpowiadać na nie w mojej codziennej pracy. Jestem przekonany, że moja obecność w PSPR przyniesie dobre owoce. Zbierajmy je razem! – przekonuje Michał Gmitruk.
Jego firma to dom produkcyjny, który zajmuje się kompleksową realizacją filmów korporacyjnych, animacji, streamingu i relacji video z wydarzeń oraz biznesowych sesji fotograficznych i fotoreportaży. Zaletą firmy jest fakt, że pod jednym dachem łączy team kreatywny z działem produkcyjnym, co zdecydowanie ułatwia prowadzenie projektów i skraca czas realizacji zleceń.
- To dla nas ogromna radość, że Michał Gmitruk Production dołącza do PSPR. Tym bardziej, że już na wejściu rozwijamy współpracę w ramach aktualnej edycji Nagrody „Lwy PR”. To też kolejny dowód na to, że nasza organizacja ma pojemną formułę członkowską i jako jedyna w praktyce jest platformą aktywności i dialogu wszystkich podmiotów współtworzących branżę, także takich wąsko wyspecjalizowanych usługodawców, jak właśnie firma Michała Gmitruka - mówi Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
W ostatnich miesiącach firma była widoczna w branży dzięki obsłudze video Gali „PR Wings” Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz projektów indywidualnych klientów korporacyjnych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.