Hagen Comm dołącza do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Hagen Comm dołącza do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Z przyjemnością informujemy, że Hagen Comm, dynamicznie rozwijająca się agencja komunikacyjna, została dziewiątym podmiotem, który dołączył do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) jako członek wspierający. Tym samym rośnie grono firm, które stawiają na współpracę w branży i dbałość o podnoszenie standardów komunikacji w Polsce.

Hagen Comm, specjalizująca się w kompleksowym doradztwie PR i komunikacji kryzysowej, dostrzega ogromny potencjał w byciu częścią PSPR, mając na uwadze rosnącą dojrzałość agencji oraz znaczenie wymiany wiedzy z profesjonalistami z całej branży.

- Patrzymy na nasz pesel, jako agencji, i wnioski są optymistyczne: z biegiem lat i wraz z naszą rosnącą dojrzałością coraz bardziej doceniamy mądrzejszych od siebie, także w naszym branżowym "grajdołku". Postanowiliśmy więc przenieść nasze talenty na łono PSPR. Robimy to właśnie po to, by móc się poznawać, słuchać i zrozumieć więcej. Wierzę przy tym w anglosaski model prowadzenia biznesu, gdzie zdrowa rywalizacja czy konkurencja nie wyklucza szacunku i nie zabija szczerego, bezpośredniego networkingu. Mam do tego świadomość, że sam PR w Polsce ma przed sobą masę wyzwań zarówno etycznych, jak i technologicznych, stąd liczę na to, że PSPR będzie miejscem nadającym w tych kwestiach właściwy, wyważony ton dla całego naszego ekosystemu. A może będzie to też spoiwo łączące agencje i ich liderów, porozrzucanych po różnych organizacjach branżowych? – mówi Karol Jedliński, partner zarządzający Hagen Comm.

Renata Poreda, Członkini Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, komentuje: Cieszymy się, że Hagen Comm dołącza do naszej organizacji. Karol Jedliński oraz jego zespół od lat wyróżniają się profesjonalizmem i dużą dozą empatii, co w komunikacji jest szczególnie ważne. Cieszymy się, że agencja zdecydowała się na aktywne uczestnictwo w naszej społeczności, której zależy na wielokierunkowym, międzysektorowym dialogu i rozwoju branży PR w Polsce. Jestem przekonana, że obecność Hagen Comm w PSPR będzie inspiracją i wsparciem dla innych członków, a także pozwoli na jeszcze głębszą wymianę doświadczeń w obliczu dynamicznych zmian technologicznych i etycznych, z jakimi mierzy się współcześnie PR.

Pierwszą z aktywności członkowskich Hagen Comm ma już za sobą, ponieważ Karol Jedliński był jednym z panelistów niedawnego PSPR Day w Warszawie.


Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj