Poznaj nowych Członków i Członkinie PSPR!

Poznaj nowych Członków i Członkinie PSPR!

Z ogromną radością witamy w naszym gronie nowych specjalistów ds. public relations z różnorodnych sektorów, którzy przybywają do nas z bogatym, branżowym doświadczeniem.

Jesteśmy szczęśliwi, że nasza społeczność się rozrasta.

Poznajcie naszych nowo przyjętych członków PSPR!

 
DSC02184

Marcin Szczupak

Wykładowca akademicki, współpracujący z takimi uczelniami jak Uniwersytet Jagielloński, Collegium Da Vinci, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Wyższa Szkoła Bankowa. Jego działalność dydaktyczna obejmuje tematy związane z public relations, marketingiem i zarządzaniem informacją.

Jest współtwórcą i autorem kilku mierników wykorzystywanych w branży marketingu i PR, które pomagają w ocenie efektywności działań komunikacyjnych. Jest także autorem licznych publikacji dotyczących komunikacji, zarządzania informacją i komunikacji kryzysowej w firmach.

Współtworzył pierwszą w Polsce agencję specjalizującą się w analizie mediów. Dzięki jego doświadczeniu i wiedzy, agencja stała się liderem na rynku analizy mediów, oferując zaawansowane usługi dla klientów z różnych sektorów. Jako specjalista w zakresie badań mediów, pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów, agencji marketingowych i PR. Jego analizy i badania stały się fundamentem strategicznych decyzji komunikacyjnych wielu organizacji.

Marcin Szczupak - LinkedIn

 
1725879804141

Paulina Adamczak

Jest absolwentką dziennikarstwa i PR. Pasjonuje się słuchaniem ludzi i opowiadaniem ich historii, najlepiej w ramach ciekawych kampanii społecznych. Od kilku lat związana z branżą zdrowia.
 
Ukończyła studia z zakresu komunikacji społecznej i public relations, a obecnie pracuje jako menedżerka w firmie farmaceutycznej. Odpowiada za relacje z lekarzami, farmaceutami oraz innymi przedstawicielami zawodów medycznych (#HCP). Zarządza markami #OTC w obszarze przeziębień, rzucania palenia oraz zespołu jelita drażliwego (IBS). Jej doświadczenie zawodowe obejmuje także pracę w agencji PR, gdzie współpracowała przy kampaniach dotyczących leków cukrzycowych i kardiologicznych.
 
 
1704653832693

Bogna Wojciechowska

Obecnie pełni funkcję Menedżerki ds. Public Relations i Komunikacji w Grupie Uczelni Vistula (w tym w Akademii Finansów i Biznesu Vistula), które są jednymi z czołowych prywatnych uczelni w Polsce, gdzie odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Ściśle współpracuje z mediami, kadrą akademicką i innymi ekspertami oraz studentami.

Posiada 8-letnie doświadczenie w obszarze zintegrowanej komunikacji oraz marketingu, zdobyte też w największych agencjach PR w Polsce, dla klientów działających w różnych sektorach, takich jak technologie, finanse, płatności, transport, nieruchomości i energetyka. Prowadziła tam kampanie dla takich marek jak E.ON, VISA, Lenovo, EPP, Eesti Energia, FREE NOW, Uber, Dell EMC, Airbus i Wolters Kluwer. Pracowała także w międzynarodowych zespołach w firmach Nokia Networks i Huuuge Games.

Wcześniej pełniła rolę Menedżerki ds. Komunikacji i Partnerstw w Polsce w Tent Partnership for Refugees, współpracując z globalnymi firmami i instytucjami publicznymi na rzecz zatrudniania i wsparcia uchodźców.

Jako konsultantka oferuje usługi w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarządzania mediami społecznościowymi, w tym tworzenia do nich treści, szkoleń z wystąpień publicznych oraz pozycjonowania eksperckiego. Współpracowała zarówno z agencjami PR, jak i z firmami w zakresie ich komunikacji i marketingu cyfrowego.

Jako ekspertka IAB występowała w webinarach i videopodcastach oraz przygotowywała raporty i komentarze na temat komunikacji w branży gier, która jest jej pasją.

Bogna Wojciechowska - LinkedIn

 
1685712710879

Hubert Ciepły

Rzecznik Prasowy Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
 
 
1675959214293

Adam Kukielewski

Doradca w zakresie Public Relations, Public Affairs i Corporate Communications. Doświadczenie zdobywał, pracując z klientami z sektorów bankowego, energetycznego (w tym odnawialnych źródeł energii), górniczego, biotechnologicznego i farmaceutycznego. Wyznaje zasadę, że to biznes kreuje komunikację, a nie na odwrót.
 
 
261-261 (1)

Dominik Urbański

Kulturoznawca z fixem na media i ich wpływ na kształtowanie osobowości młodych pokoleń.
Od 2022 roku jest wsparciem Rzecznika Prasowego w Oddziale Komunikacji Strategicznej Dowództwa WOT. Odpowiada tam za szereg działań związanych z komunikacją, pracuje z zespołem Rzeczników podległych jednostek wojskowych, realizuje działania wizerunkowe.
 
 
FB IMG 1727540950964

Dominika Kliber

Absolwentka London School of Public Relations, zawodowo związana z Urzędem Miejskim w Nowej Soli jako Główny Specjalista ds. Kontaktów z Mediami.

Doświadczenie zdobywała i w samorządzie, i korporacjach, odpowiadając za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Autorka publikacji naukowych i popularnonaukowych, contentu korporacyjnych stron internetowych, redaktora podręcznika Zatrudnienie Wspomagane. W centrum jej zainteresowań niezmiennie pozostają: Media Relations, CSR. Mama Antoniny, kotki Żanety, fanka Editors.
 
 
1703860418107

Agnieszka Gawrych

PR Manager w Polskiej Izbie Żywności Ekologicznej od 2024 roku. Doświadczona specjalistka ds. marketingu i PR, odpowiedzialna za strategię komunikacyjną oraz budowanie wizerunku organizacji na rynku krajowym. W latach 2023-2024 pełniła funkcję specjalistki ds. marketingu i PR w Phillips Europe, gdzie koordynowała kampanie marketingowe oraz działania public relations na skalę europejską, współpracując z międzynarodowym zespołem. Wcześniej, w latach 2022-2023, pracowała jako specjalistka ds. promocji i marketingu w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, gdzie odpowiadała za promocję wydarzeń kulturalnych oraz działania marketingowe instytucji.
 
 
1707841580544

Marcin Sałański

Doświadczony specjalista w obszarze komunikacji i public relations. Obecnie pełni funkcję Head of Communications w Nextbike Polska SA od grudnia 2023 roku, gdzie odpowiada za strategię komunikacyjną firmy. Wcześniej, przez trzy lata, pracował jako Advisor w MSL Poland, a także pełnił funkcję Senior Account Executive. Jego wcześniejsze doświadczenie zawodowe obejmuje rolę PR Account Managera w inPlus Media, gdzie świadczył kompleksowe usługi PR dla klientów z sektora technologicznego, takich jak VMware, Atman, Oracle. Karierę rozpoczynał jako PR Account Executive w PRIMUM Public Relations, zdobywając kluczowe umiejętności w zarządzaniu komunikacją i projektami PR.
 
 
1727956769886

Agata Wiśniewska

Head komunikacji w Vienna Life. Od ponad 15 lat zajmuje się zarządzaniem wizerunkiem i projektami PR, tworząc strategie dostosowane do indywidualnych potrzeb. Wierzy w zintegrowane podejście do komunikacji, które buduje wiarygodność i zaangażowanie marki. Specjalizuje się w złożonych projektach, jak M&A, komunikacja zmian i zarządzanie kryzysowe. Szczególnie bliska jest jej branża finansowa.

Obecnie jest szefową komunikacji w Vienna Life TU na Życie S.A. Vienna Insurance Group. Odpowiada za całość działań komunikacyjnych, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, a także reprezentuje firmę jako rzeczniczka prasowa. Wcześniej, od 2020 roku pracowała Aegon Polska, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz proces komunikacyjny podczas przejęcia przez grupę VIG i połączenia spółek życiowych tej grupy. Od 2012 roku prowadziła własną działalność, pomagając firmom skutecznie komunikować się z otoczeniem, opracowując strategie komunikacyjne wspierające cele biznesowe klientów. Pracowała m.in. dla takich marek: Arcelor Mittal Warszawa, Cashap, Fundacja Ronalda McDonalda, Izba Kosmetologów, Link4, PKO Ubezpieczenia, Punkta czy Prudential.

Agata Wiśniewska - LinkedIn

 
Maciej Kikta 0066

Maciej Kikta

Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem na zmiennym i pełnym wyzwań rynku finansowym. Zwolennik komunikacji Human to Human i upraszczania języka. Entuzjasta nowych technologii. Chętnie korzysta z nich w codziennej pracy. Autor artykułów, twórca strategii komunikacji marki. Uważa, że z każdym można nawiązać konstruktywny dialog, a dobra dyskusja jest najlepszą weryfikacją nawet najbardziej skrajnych poglądów. Zajmował się komunikacją dla marek takich jak Vivus, Zaplo czy Smartney. Psycholog społeczny, studiował na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Uniwersytecie Warszawskim.
 
 
DSC 0309

Urszula Wolak-Dudek

Rzeczniczka prasowa i główna specjalistka PR Zamku Królewskiego na Wawelu od 2020 roku, z siedmioletnim doświadczeniem w instytucjach publicznych. Dyplomowana kulturoznawczyni i filmoznawczyni, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu User Experience & Product Design na AGH.

W Zamku Królewskim na Wawelu odpowiada za kształtowanie PR w mediach tradycyjnych, koordynację zewnętrznych produkcji filmowych, organizację konferencji prasowych i eventów oraz tworzenie strategii budujących wizerunek instytucji.

W latach 2017-2020 pracowała w Muzeum Narodowym w Krakowie, gdzie jako specjalistka ds. PR odpowiadała za kampanie promujące kluczowe wystawy, takie jak „Wyspiański” i „WAJDA”. Projekt „Aktorzy WAJDY,” który stworzyła i koordynowała, został nagrodzony przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

Urszula Wolak-Dudek - LinkedIn

 
image0 (1)

Maciej Przybylski

Redaktor, menadżer projektów komunikacji wewnętrznej i autor Substacka Good Sci-Fi Book Club.
 
Obecnie starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Banku BNP Paribas, gdzie pełni też funkcję konsultanta ds. prostego języka. Zarządza projektami komunikacyjnymi dla Obszaru Operacji i Wsparcia Biznesu, współprowadzi wewnętrzny magazyn „Bonjour” i wspiera komunikację menadżerską. Wcześniej redaktor i menadżer projektów w agencji komunikacji wewnętrznej AUDE, gdzie pracował na rzecz PepsiCo. Przed zajęciem się komunikacją korporacyjną, pracował ponad 3 lata jako redaktor portalu PRoto.pl.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego (polonistyka, specjalizacja redaktorsko-wydawnicza, oraz jezyk i społeczeństwo – interdyscyplinarne studia nad dyskursem) oraz Szkoły Głównej Handlowej (podyplomowe studia zarządzania projektami).

Po godzinach poleca najlepsze sci-fi w newsletterze Good Sci-Fi Book Club:  Good Sci-Fi Book Club | Substack.

Maciej Przybylski - LinkedIn

 
image0

Krzysztof Ślusarz

Doświadczony manager z ponad 20-letnim stażem w branży public relations, employer branding, komunikacji marketingowej i relacji zewnętrznych. Jest założycielem i dyrektorem zarządzającym agencji Kawałek Świata-Media, wyróżniającej się zdolnością do wielozadaniowości w szybko zmieniających się środowiskach.

Specjalizuje się w doradztwie wizerunkowym, event marketingu, komunikacji zewnętrznej, relacjach z mediami i produkcji filmowej. Absolwent politologii i dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim, w przeszłości związany z Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalem Filmu Reklamowego i Reklamy CRACKFILM, a w latach W latach 2009-2012 dyrektor zarządzający krakowskiego Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Off Plus Camera.

 
 
lewanowicz-8744magda małe 2

Magdalena M. Borgus

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, public relations i eventach. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych Public Relations i Komunikowanie Biznesowe w Szkole Głównej Handlowej. Od 3 lat związana z branżą medyczną, odpowiada za działania PR w Grupie kapitałowej Centrum Medyczne CMP.

Projektantka i koordynatorka ogólnopolskiej kampanii społecznej #ODWOLUJE #NIEBLOKUJE, której celem jest zwiększenie dostępności do systemu opieki zdrowotnej. Kampania otrzymała szereg nagród i wyróżnień, wśród nich 2 Złote Spinacze w konkursie ZFPR (2023), 2 wyróżnienia w konkursie PR Wings (2023), Sukces Roku w Ochronie Zdrowia w kategorii Edukacja (2024) oraz nagrodę Silver Winner IHF i MasterCard w kategorii Doskonałość Operacyjna Szpitali na Kongresie Międzynarodowej Federacji Szpitali w Rio de Janeiro (2024).

Przez wiele lat związana z sieciami kinowymi (Multikino, kina studyjne). Projektantka i organizatorka wielu festiwali, przeglądów, premier i wydarzeń artystycznych. Pomysłodawczyni Programu Edukacji Filmowej KINO WYCHOWUJE ZDROWE POKOLENIE, w niestandardowy sposób edukującego dzieci i młodzież w tematyce zdrowego odżywiania. W Programie pod patronatem Miasta Stołecznego Warszawy w latach 2016-2019 wzięło udział kilkanaście tys. uczniów warszawskich szkół podstawowych i średnich.

Magdalena M. Borgus - LinkedIn

 
0

Adam Kasprzyk

Od kilku lat związany z branżą paliwowo-energetyczną. Posiada bogate doświadczenie z dziedziny PR i komunikacji. Adam Kasprzyk był Dyrektorem ds. Komunikacji oraz rzecznikiem prasowym w Grupie LOTOS. Funkcję tę pełnił od października 2018 roku do sierpnia 2022 roku. Po fuzji z PKN Orlen objął stanowisko Dyrektora d.s Komunikacji w Orlen S.A.

Funkcje tą pełnił do 31 października 2024 roku. Wcześniej przez 1, 5 roku pracował też jako rzecznik prasowy w Energa S.A. Zanim rozpoczął pracę w branży PR Adam Kasprzyk był dziennikarzem z 27 letnim doświadczeniem. Między innymi był dyrektorem programowym i dyrektorem ds. rozwoju i studia telewizyjnego w Polskim Radiu Koszalin, a także prokurentem w tej spółce. Jako reporter Adam Kasprzyk pracował w największych redakcjach informacyjnych w Polsce w Radio RMF FM, TV PULS, TVN 24 i Dzień Dobry TVN. Na ich antenach relacjonował na żywo jak i przygotowywał materiały z najważniejszych wydarzeń w kraju i na świecie.

Studiował w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Słupsku. Absolwent studiów Executive MBA organizowanych przez Gdańską Fundację Kształcenia Menedżerów. Wieloletni wykładowca akademicki. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Współautor publikacji „Dostęp do informacji publicznej. Wybrane aspekty teorii i praktyki”.

Historyk z zamiłowania i wykształcenia. Posiada honorowy tytuł „Przyjaciela Gniewu”, chociaż pochodzi z Pomorza Zachodniego, z miejscowości Gwda Mała nad rzeką Gwdą.

Adam Kasprzyk - LinkedIn

drukuj