Już 21 października 2024 roku zapraszamy do AULI ARTIS w Poznaniu na 14. edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting. To wydarzenie, którego nie możecie przegapić!
Cannes Liones Creative Comms Meeting to świetna okazja do obejrzenia najnowszych kampani nagrodzonych na festiwalu kreatywności w Cannes i dyskusji z ekspertami z branży. W tym roku wydarzenie skupione będzie wokół tematu zrównoważonego rozwoju i tego jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują te tematy w swoich działaniach komunikacyjnych. Marki angażujące się w działania z zakresu ESG są bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim – stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawia sobie również agencja Q&A Comms – organizator wydarzenia.
W wydarzeniu udział wezmą:
- Artur Cichoń – Head of Marketing w Just East Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
- dr Karolina Adamska-Woźniak – Dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
- Paweł Niziński – Współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w NOW Partners
- Sylwia Jedyńska – Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
- Zbigniew (Zibi) Lewicki – Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D - Innovation - Sustainability Executive kształtujący 'corporate start-ups'
Uczestnicy panelu porozmawiają o granicach między komunikacją proekologiczną a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.
Jak zapisać się na wydarzenie?
Wystarczy, że wejdziecie na stronę https://app.evenea.pl/event/qacomms/ a otrzymacie darmową wejściówkę. Liczba miejsc jest limitowana.
Cannes Liones Creative Comms Meeting odbędzie się 21 października w godzinach 18:00 – 20:30 w sali AULI ARTIS w Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Więcej na temat wydarzenia znajdziecie tutaj.
Zapraszamy!