PSPR patronem Kongresu Efektywnej Komunikacji

PSPR patronem Kongresu Efektywnej Komunikacji

Z przyjemnością informujemy, że Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem honorowym tegoroczną edycję Kongresu Efektywnej Komunikacji organizowanego w Warszawie w dniach 29-30 października 2024.

Kongres Efektywnej Komunikacji to ogólnopolskie, międzysektorowe i międzybranżowe wydarzenie dla osób, które interesują się prostym językiem, efektywnością komunikacji oraz dostępnością informacyjno-komunikacyjną. Kongres jest platformą do wymiany doświadczeń w zakresie komunikowania prostym językiem, prezentacji najlepszych rynkowych praktyk i networkingu. Wydarzenie promuje efektywną i dostępną komunikację - taką, która robi z rozmówców partnerów, podchodzących do siebie z otwartością i zaufaniem. Która pozwala obu stronom dążyć do swoich celów w atmosferze szacunku i jasno wyrażać swoje potrzeby. Która nikogo nie wyklucza i jest dostępna dla wszystkich.

„Cieszę się, że jako Stowarzyszenie jesteśmy partnerem Kongresu Efektywnej Komunikacji. Zarówno jako nadawca, jak i odbiorca różnego rodzaju komunikatów, bardzo cenię sobie ich prostotę – efektywna komunikacja taka właśnie powinna być, zrozumiała na każdym etapie i trafiająca do szerokiego grona odbiorców. Kongres to wyjątkowe wydarzenie promujące właśnie komunikację tego typu, efektywną i inkluzywną.” – mówi Roksana Obuchowska, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 

Kongres Efektywnej Komunikacji organizowany jest przez Fundację Języka Polskiego. Część środków ze sprzedaży biletów na tegoroczną edycję wydarzenia zostanie przekazana na pomoc ofiarom powodzi. 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj