PSPR patronem książki „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych” Wydawnictwa PWN

PSPR patronem książki „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych” Wydawnictwa PWN

Polskie Stowarzyszenie Public Relations od roku blisko współpracuje z Wydawnictwem PWN, czego rezultatem jest kolejna publikacja pod patronatem merytorycznym stowarzyszenia. Tym razem polecamy waszej uwadze „Reputację i kapitał marek korporacyjnych” Hanny Górskiej-Warsewicz, w której autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną oraz inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych, a także determinanty ich kapitału. Ekspertka może pochwalić się prawie 30-letnim doświadczeniem w badaniu marek. Książka wzbogacona jest o badania przeprowadzone wśród menedżerów i konsumentów traktowanych jako jedną z grup interesariuszy zewnętrznych. Książka jest kierowana do osób zainteresowanych problematyką marek korporacyjnych, ich zarządzaniem i kreacją zarówno ze sfery akademickiej, jak również praktyki biznesowej. 

„To pierwsza tak głęboka analiza reputacji i kapitału marek korporacyjnych z jaką miałam do czynienia. Autorka kompleksowo prowadzi czytelnika przez niuanse związane z definicjami pojęć, poprzez przeprowadzone przez nią badania, nowe analizy i teorie, zostawiając przestrzeń dla identyfikacji ram analitycznych wpisujących się w obszar nauk o zarządzaniu i jakości. To ciekawa monografia ukazująca w zupełnie nowym świetle temat, którym zawodowo zajmuję się na co dzień.” – mówi Roksana Obuchowska, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.  

Członkowie PSPR będą mieli możliwość wygrania książki w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie. Pierwsze 5 osób, które napiszą na r.obuchowska@polskipr.pl otrzyma swój egzemplarz – w zamian poprosimy Was o post z książką w waszych mediach społecznościowych z oznaczeniem Wydawnictwa PWN i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. 

Przypominamy również o tym, że członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations mają 27% zniżki na książki dostępne na stronie Wydawnictwa PWN, a samo wydawnictwo jest członkiem wspierającym PSPR. 

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

drukuj